free download 78 travel guides written by experts

Reviste pentru clienti

O inteligenta formula de distributie

Avand o retea de peste 120 farmacii in intreaga tara, Sensiblu are capacitatea de a distribui un numar mare de reviste in locatiile respective, atingand in principal clientii existenti ai companiei. La aceasta se adauga reteaua de standuri din centrele de afaceri sau saloanele de fitness sau frumusete, unde se distribuie un sfert din tirajul total de 130 000 de exemplare, tintind practic piata clientilor potentiali. Fiind gratuita, revista se distribuie in proportie de 100%, ne-existind retururi cum se intampla in cazul revistelor de chiosc. In plus, in universul atat de populat al publicatiilor de stand, revistele cu tiraje de peste 100 000 de exemplare sunt considerate foarte performante si atrag in general venituri importante din piata de publicitate.

Cercetarile arata ca revista are succes

De doua ori pe an se masoara prin intermediul chestionarele plasate in paginile revistei calitatea si profilul cititorilor, obisnuintele lor de consum (informatii pretioase pentru clientii de publicitate) dar si opiniile lor despre calitatea revistei si perceptia asupra companiei si a serviciilor pe care aceasta le ofera.

Ultimul studiu efectuat in iunie 2005, arata ca 89% dintre cititori considera ca cel mai potrivit mod de a fi informat despre produsele si serviciile Sensiblu este revista Blu, deoarece ofera o mare cantitate de informatii prezentata intr-o maniera prietenoasa, iar 94% dintre cititori folosesc aceste informatii drept argumente in decizia de cumparare. De asemenea, dupa lansarea revistei anul trecut, perceptia cititorilor despre farmaciile Sensiblu s-a imbunatatit, 76% dintre acestia considerand ca Sensiblu este o companie puternica si serioasa iar 79% declarand ca apreciaza eforturile Sensiblu de a oferi clientilor o mare varietate de produse si servicii, ceea ce le sporeste increderea in aceasta companie.

Cum poate fi exploatat un customer magazine

Pe linga avantajele de imagine pe care le aduce companiei, un customer magazine poate fi considerat un important vehicul de marketing, ce permite o paleta larga de actiuni specifice (promotii, concursuri, premii, cupoane valorice etc) dar si combinarea cu alte mijloace de promovare (spoturi radio sau tv, site internet). Privita din perspectiva costurilor, revista poate constitui o modalitate foarte eficienta de folosire a bugetului de marketing, mai ales ca poate genera si noi surse de profit.

Aura Tatu este publisher si lucreaza in presa scrisa din anul 2000. A acumulat experienta in calitate de marketing manager pentru titluri precum Cosmopolitan, FHM, Mami, Bine pentru mine, Story, TV Story, iar anul trecut s-a alaturat echipei Re:ply, companie specializata in publishing si marketing communication.

Re:ply a dezvoltat proiecte de publishing complexe: creare de concepte grafice (Cotidianul, Supercar, Tabu, Idei in dialog, Ziarul), reviste interne pentru companii (pentru Michelin, Aviva si UPC) si customer magazines (Resurse pentru Intersource, Blu pentru Sensiblu si Volkswagen Spirit pentru Volkswagen). Printre clientii de marketing ai companiei se numara Connex, Baneasa Investments, Michelin, Europolis, CB Richard Ellis, Sensiblu si UPC.  {/viewonly}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *