Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum transformi o conferință de business într-o experiență imersivă de brand

The Profi Way To Success/ Calea spre succes Profi

Context & Background

În toamna lui 2022 Profi a decis să organizeze la București o conferință pentru furnizorii săi, la care au participat peste 300 de reprezentați ai celor mai mari companii din România și Polonia, reuniți pentru o zi dedicată discuțiilor de business, strategiei și planurilor de acțiune pentru anul următor.

Provocare & Rezolvare

Organizarea unui eveniment cu o structură destul de clară în ce privește conținutul și la care participă de obicei aceleași persoane prezintă mereu provocarea de a găsi modalități noi și inovatoare de a îi atrage, de a-i păstra atenți și conectați pe parcursul evenimentului și de a transmite informațiile într-un mod relevant și memorabil.

În linie cu obiectivele setate de către Profi pentru acest eveniment și ținând cont de provocări, am conturat împreună cu Profi un concept puternic ”The Profi Way To Success/ Calea spre succes Profi” pe care l-am declinat în toate elementele de comunicare și prezentare folosite atât înainte cât și pe durata sa.

Mai mult decât atât, însă, întreg evenimentul a fost gândit și implementat ca o experiență imersivă, în care fiecare participant să experimenteze ce înseamnă Profi.

The Profi Way To Success/ Calea spre succes Profi

 

Implementarea & Rezultatele

”The Profi Way To Success/ Calea spre succes Profi” a oferit participanților o incursiune de o zi în lumea Profi din perspectiva strategiilor de business, precum și șansa unei interacțiuni multivalente cu brandul, de la testarea instanțelor de comunicare digitală cu consumatorul până la experimentarea noutăților aduse de Profi la nivel de portofoliu.

Evenimentul a înglobat sesiuni de prezentare pline de conținut valoros care au reflectat toate punctele de interacțiune dintre Profi și parteneri (operațional, sales, marketing, financiar, supply chain), cât și momente de Q&A interactiv, engagement axat pe zona de business, networking și spații experiențiale în care participanții au putut „trăi” interacțiunea cu Profi din perspectiva consumatorului fiiGO – atât în ce privește gama de produse marcă proprie, cât și prin aplicația Profi. Iar conceptul creativ ”The Profi Way To Success/ Calea spre succes Profi” a fost firul roșu prezent pe parcursul întregii zile și în toate instanțele de interacțiune de pe parcursul evenimentului.

The Profi Way To Success/ Calea spre succes Profi

Informațiile strategice și de business au beneficiat, la rândul lor, de prezentarea unitară sub același concept, punctate de momente-cheie interactive în care am folosit instrumente digitale – cee a ce a și subliniat faptul că succesul se atinge împreună.

Experiența imersivă cu grad ridicat de interacțiune oferită celor 300 de participanți pe parcursul Conferinței Furnizorilor Profi a făcut ca gradul de memorabilitate al evenimentului să fie mult mai ridicat decât cel uzual, feedback-ul primit din partea invitaților fiind că a fost un eveniment care i-a suprins pozitiv, le-a permis să înțeleagă brandul Profi din mai multe perspective și le-a facilitat o interacțiune valoroasă și orientată spre rezultate.

The Profi Way To Success/ Calea spre succes Profi

Colaborarea foarte strânsă și deschisă dintre Profi și Godmother în pregătirea și implementarea acestui eveniment a permis un flow de idei care a condus la conturarea unui concept puternic și implementarea multor declinări creative și relevante pentru obiectivele de business și de brand.

Dat fiind specificul evenimentului, care s-a adresat exclusiv mediului de business,”The Profi Way To Success/ Calea spre succes Profi” a fost un proiect care a beneficiat de implicarea mai multor departamente din Profi: operațional, sales, marketing, pr, financiar, supply chain și inclusiv a managementul de business, fiecare dintre acestea oferind insight-uri valoroase care au fost integrate în eveniment.

The Profi Way To Success/ Calea spre succes Profi

Godmother – brand experience artisans

Godmother înseamnă pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiențe de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde între brand și consumator. Ne propunem să inspirăm audiențele prin campanii (evenimente, activări in-store sau digitale) care oferă valoare, sunt relevante și de impact atât pentru consumator cât și pentru brand.

Suntem o agenție de publicitate cu 24 de ani de experiență, peste 1000 de evenimente implementate și o echipă de profesioniști seniori pentru care implementarea impecabilă, inovarea și perfecționarea constantă reprezintă standardul în fiecare din activitățile noastre.

Începând din 2022 suntem partener oficial 27Names – rețea profesională care reunește cele mai bune agenții independente de evenimente din Europa, alegând drept partener o singură agenție din fiecare țară.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.