Shadow

Asociația ANAIS – Unele măști rămân

CONTEXT + BACKGROUND

Pe 8 martie 2022, de Ziua Internațională a Femeii, în Romania a fost ultima zi din starea de alertă. Autoritățile au decis să elimine obligativitatea măștii de protecție începând cu 9 martie, ca urmare a scăderii numărului de cazuri COVID-19.

PROVOCARE

Chiar dacă renunță la mască, multe românce au nasul și gura în continuare acoperite – fie de palma unui partener abuzator, fie de propria palmă, speriate sau descumpănite în situațiile dramatice declanșate de cealaltă pandemie. Pandemia violenței domestice continuă, din păcate, sub numeroase forme: de la violență fizică până la violență psihologică, economică, cibernetică, socială, sexuală sau spirituală.

Mai mult decât atât, în perioada pandemiei, violența domestică a înregistrat creșteri semnificative, mai ales în perioadele de lockdown. Cu toate acestea, subiectul a fost marginalizat – prioritate având știrile despre COVID-19.

OBIECTIVE

Ne-am propus să readucem subiectul violenței domestice în atenția publicului, pentru a reaminti tipurile de violență domestică și pentru a strange fonduri care să vină în sprijinul victimelor, prin intermediul Asociației ANAIS.

CONCEPT CREATIV

#UneleMastiRaman – Masca violenței domestice rămâne.
Multe femei vor avea nasul și gura în continuare acoperite de mâna partenerului abuzator.

DETALIERE CAMPANIE

PRINTURI

KV Unele masti raman 5

KV Unele masti raman 4

KV Unele masti raman 3

KV Unele masti raman 2

KV Unele masti raman 1

VIDEO

REZULTATE

Donațiile înregistrate de Asociația ANAIS au crescut de 6 ori față de cele înregistrate în lunile anterioare.

Campania Anais – Some Masks Remain a fost premiată la festivalul Mad Stars din Korea, fiind singura campanie din România distinsă cu premii la acest festival.

Cu această campanie, agenția Cheil Centrade a continuat seria campaniilor sociale cu rezultate importante pentru Asociația ANAIS, după campaniile Unquiet Voices, Isolate Violence și Guilt Gifts Puppetry – toate pentru a aduce in atenția publică subiectul violenței domestice și pentru a strânge fonduri necesare ajutării victimelor.

Echipa care a realizat această campanie:

Cheil | Centrade
Executive Creative Director: Mihai Gongu
Group Creative Director Copy: Denisa Armașu
Senior Art Director: Radu Rebei
Client Service Director: Carmen Miruță
Senior Account Manager: Ana Maria Rădulescu
Social Media Manager: Veronica Bratu
AV Director: Monica Garbur
Strategy Head: Miruna Baiaș
PR Specialists: Ana Maria Gavrilă, Măcrina Vendlinger
Fotograf și regizor: Balint Hajagos
Casă de producție: Almost Ready

Chainsaw Europe
Coordonator post-producție: Diana Gordon
Editare sunet și masterizare: Hasan Nasser
Director imagine: Smaranda Paraschiv
Voci actori
Judith State
Oana Holban
Radu Bânzaru

Leave a Reply

Your email address will not be published.