Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ruukki Romania isi propune sa creasca intr-un ritm dublu fata de grup in 2012

Grupul finlandez Ruukki estimează pentru acest an un avans al vânzărilor de cel puţin 5%, în timp ce divizia locală are un target de minimum 10%.

Furnizorul de soluţii metalice Ruukki, cu activităţi şi pe piaţa din România, a anunţat un avans al vânzărilor de 4% în primul trimestru financiar, comparativ cu perioada similară a anului precedent, până la 699 de milioane de euro. Veniturile din Europa Centrală şi de Est au crescut cu 2 milioane de euro faţă de primul trimestru al anului 2011, ajungând la 82 milioane de euro.

Grupul îşi propune ca în acest an să-şi îmbunătăţească profitabiliatea şi să înregistreze o creştere a vânzărilor de cel puţin 5%. Divizia din România are o ţintă dublă, afacerile companiei la nivel local urmând să avanseze cu minimum 10%. Anul trecut vânzările Ruukki pe plan global au crescut cu 16%, în timp ce în România veniturile s-au majorat cu 70%. România a fost în perioada de criză una dintre unităţile cu cea mai mare creştere a grupului, afacerile companiei la nivel local dublându-se în intervalul 2009-2011.

„Sezonul construcţiilor a început bine pentru Ruukki şi, dacă luăm în calcul şi faptul că preţurile medii de vânzare din cadrul diviziei de oţeluri au fost mai mari spre sfârşitul acestei perioade, credem că ne-am poziţionat foarte bine pentru 2012”, declară Sakari Tamminen, CEO şi preşedinte Ruukki.

Divizia de construcţii a fost cea care a asigurat creştere susţinută, veniturile pe acest segment avansând cu 13% în primul trimestru financiar comparativ cu perioada similară din 2011.

„Anul trecut a fost unul foarte bun pentru Ruukki România, divizia de aici înregistrând un numar mare de comenzi pe fiecare segment pe care este activă. Am fost implicaţi în amenajarea unor proiecte ample de retail, a unor arene sportive şi de asemenea am înregistrat un avans considerabil al vânzărilor de acoperişuri”, declară Marian Pîrvu, Business Director Building Components pentru Europa Centrală şi de Est. „Pentru acest an ne propunem un avans de cel puţin 10%”, adaugă Pîrvu.

Regiunea cu cele mai mari creşteri pentru grup în primele trei luni ale anului a fost reprezentată de ţările nordice. Veniturile de aici au crescut cu 8% în acest interval ajungând la 257 de milioane de euro. În Europa Centrală şi de Est veniturile grupului au crescut cu 2 milioane de euro în primele trei luni până la 82 milioane de euro. În 2011 veniturile din Europa Centrală şi de Est au avut cele mai mari creşteri la nivelul grupului, acestea avansând cu 25%, faţă de 16% cât a fost creşterea medie a vânzărilor grupului.

Bucuresti, 25.04.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.