Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Black Friday a spulberat standurile Veloteca

Fenomenul american Black Friday ia o amploare exploziva la Veloteca, crescand cifra de vanzari de biciclete de peste 4 ori in luna noiembrie, fata de aceeasi luna in anul trecut.

Majoritatea vanzarilor au fost facute in ziua de 29 noiembrie, si in saptamana premergatoare, deoarece am oferit posibilitatea ca cei doritori sa isi rezerve bicicleta aleasa prin plata unui avans. Aceasta facilitare a fost anuntata de noi pentru a ii ajuta pe cei care stiau exact ce vor, dar care nu doreau sa piarda ultimul model din stocul aflat in lichidare.

Se pare ca “sarbatoarea lichidarilor stocurilor” va prinde si la noi radacini adanci in constiinta si buzunarele cumparatorilor, pentru ca Veloteca va trata de la an la an cu mai multa atentie acest reper de sfarsit de sezon. Manevrand cu corectitudine preturile, negociind cu argumente comerciale cu fiecare importator sau distribuitor in parte, se pare ca am reusit si noi sa ne convingem clientii precauti ca “Black Friday.Bike Friday” nu este o gogoasa umflata artificial la Veloteca ci o manevra inteligenta datorita careia avem toti de castigat.

De ce sa nu spunem lucrurilor pe nume: acest tip de eveniment ne ajuta pe noi cei care am investit in anul in curs in stocuri generoase de biciclete pentru a ne putea deservi clientela (uneori pretentioasa, alteori capricioasa, dar in general perfect justificata), sa vindem pe ultima suta de metri modelele ramase in stocuri. Un gest comercial de bun simt, pentru a ne elibera spatiile din depozite in vederea asigurarii spatiilor pentru noul stoc de marfa.

Acest moment crucial in strategia noastra de vanzari de biciclete care ies din productie lasand locul modelelor noi, pregateste terenul pentru o noua abordare in viitor. Am invatat multe aspecte legate de comportamentul clientilor nostri, despre nevoile lor si despre metodele de comunicare cu ei, astfel incat de acum inainte vom face schimbari majore in politica noastra comerciala.

Se vede treaba ca odata urniti, cumparatorii autohtoni trec si dincolo de limita ofertei comerciale, inregistrand cresteri ale mediei de vanzari chiar si in zilele din saptamana urmatoare BF. Chiar dacă sambata 30 noiembrie am avut inchis, fiind sarbatoare nationala (Sf. Andrei), se pare ca apetitul pentru biciclete cu pret redus a fost larg deschis. Nimic nou, in general, dar foarte surprinzator pe timp de iarna.

Urmarind raportarile de vanzari, se pare ca romanii cumparatori de biciclete incep sa puna suflet (si bani) in acest stil de comert “cu oferita”, motiv pentru care evenimentul deja se regaseste in calendarul nostru de marketing pentru anul 2014.

Traficul pe situl veloteca.ro a cunoscut o revigorare puternica acum la intrarea in iarna, inregistrand peste 12.000 de vizitatori in cele 12 zile luate in calcul, adica mai bine de 1000 de vizitatori in medie pe zi. Varful a fost atins vineri 29 noiembrie, cand am avut chiar si 600 de vizitatori simultan pe site.

Un eveniment tratat similar in viitorul apropiat marca Veloteca: White Weekend de Craciun (20-21 decembrie). Fiti pe faza, deoarece dupa biciclete, urmeaza ofertele speciale de echipament si accesorii!

Bucuresti, 05.12.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.