Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PRwave te cosmetizeaza

si-ti vorbeste despre respect, despre copieri si lipsa de imaginatie

PRwave are deosebita onoare de a lansa o noua provocare materializata intr-un nou concurs cu premii deosebite si consistente, concurs care se va desfasura in perioada 11-30 octombrie 2006.

3 premii a cate o carte «AVON –Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei» si cate un cadou constand in produse Avon. Premiile PRwave sunt oferite prin amabilitatea Editurii Brandbuilders si a AVON Cosmetics Romania. Ce trebuie facut pentru a castiga? Foarte simplu: sa se participe la o discutie in cadrul careia se raspunde la intrebarea: "Ce este AVON dincolo de o companie ce furnizeaza produse cosmetice?". Vor fi premiate cele mai bune trei raspunsuri argumentate si sustinute de-a lungul concursului inclusiv prin raspunsuri la pareri opuse.

„Sunt incantata ca pot anunta lansarea unui nou concurs PRwave – cu premii consistente. Procedura este simpla iar discutia deschisa oricui. Si cum idei sunt o sumedenie, abia astept sa vad ce cred oamenii despre AVON – ce este dincolo de o companie ce furnizeaza produse cosmetice.” a declarat Violeta-Loredana Pascal, Director general PRwave INTERNATIONAL.

In afara concursului pe site-ul PRwave – www.prwave.ro – va asteapta cele mai recente noutati ale companiilor – actualizate permanent si reunite in rubrica News. In plus supunem atentiei si o tema extrem de importanta: Respectul pentru angajati si familiile lor – intr-un articol extins.

Si mai avem o tema care „arde”: reclamele copiate. Cea mai recenta dovada? Noua reclama a unui operator de telefonie mobila si Internet – care e leita uneia din afara. Le puteti gasi pe amandoua aici si de asemenea va invitam si la o discutie pe aceasta tema: De ce nu facem si lucruri noi? Avem o lipsa acuta de imaginatie? Cat de "benefic" e pentru imaginea unei companii sa copieze atat de mult? (client si agentie)? Va invitam sa va alaturati celor ce deja si-au spus parerea intr-o discutie speram benefica industriei in general.

Bucuresti, 17.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.