Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vanzarile diviziei de Scule Electrice din cadrul companiei Bosch au crescut semnificativ

la nivel mondial

Anul 2011 a fost un an de succes pentru divizia de Scule Electrice a companiei Bosch: la nivel mondial, vânzările au crescut cu peste şapte procente, atingând 3,8 miliarde de euro. 90% din volumul de vânzări a fost înregistrat în afara Germaniei. În 2011, vânzările diviziei Bosch au crescut cu 2 procente faţă de piaţa de profil. „Ne-am întărit din nou poziţia pe piaţă”, a declarat Stefan Hartung, preşedintele diviziei. „Am reuşit acest lucru mai ales datorită numeroaselor produse noi care s-au bucurat de un real succes în rândul clienţilor.” După luarea în calcul a efectelor produse de fluctuaţia de curs valutar, vânzările au crescut cu aproximativ nouă procente. Divizia de Scule Electrice din cadrul grupului Bosch se aşteaptă la o creştere similară a vânzărilor şi în 2012. 

La fel ca în anii precedenţi, divizia de Scule Electrice a reuşit să-şi sporească cota de piaţă şi în 2011. În timp ce întreaga piaţă a înregistrat o creştere de cinci procente în 2011, vânzările diviziei de Scule Electrice din cadrul Bosch au înregistrat o creştere de şapte procente, mai mult decât piaţa în ansamblu. Principalul impuls care a stat la baza acestei creşteri a cotei de piaţă îl reprezintă industria construcţiilor, în special cea din America Latină sau din regiunea Asia/Pacific.

Pe parcursul anului 2011, numărul angajaţilor la nivel mondial al acestei divizii Bosch a fost în medie de 19.000 de persoane în 35 de ţări, cu 1.000 de persoane mai mult decât în anul precedent. Au fost angajate noi persoane în principal în Miskolc/Ungaria, acolo unde este amplasată o fabrică de scule electrice pentru bricolaj şi grădină. Totuşi, divizia de Scule Electrice din cadrul Bosch a înregistrat o creştere a numărului de angajaţi şi în Germania, numărul acestora majorându-se cu aproape 200 de persoane, ajungând până la 3.200 de angajaţi. Aceste angajări au fost realizate predominant în domeniile de dezvoltare şi vânzări. Prin inginerii şi specialiştii în vânzări nou angajaţi, compania îşi întăreşte şi mai mult puterea de inovare.

Produse inovatoare – 40 la sută sunt produse nou lansate

Aproximativ 40% din vânzările diviziei de Scule Electrice pe anul 2011 se datorează produselor care au fost lansate pe piaţă în ultimii doi ani. Divizia a înregistrat un succes deosebit în special în materie de instrumente pentru măsurat. Din ce în ce mai mulţi furnizori profesionişti şi pasionaţi de bricolaj folosesc aceste instrumente, înlocuind sculele tradiţionale precum nivela cu bulă de aer sau metrul. Cota de piaţă al acestui sector a crescut anul trecut cu 2 puncte procentuale, ajungând la o valoare de aproximativ 21%. Bosch este lider pe această piaţă încă din 2010, iar această poziţie a fost permanent consolidată. Unul dintre factorii de succes îl constituie faptul că sculele sunt uşor de utilizat în ciuda tehnologiei lor sofisticate. Multe dintre funcţii sunt intuitive, iar acest lucru face ca instrumentele pentru măsurat să fie atractive pentru noi şi noi grupe de clienţi, precum topografi şi constructori de standuri expoziţionale. Puterea inovatoare a instrumentelor pentru măsurat Bosch este demonstrată în acest an de o premieră mondială: nivela cu laser GSL 2 Professional. Profesioniştii pot utiliza acest instrument compact, de exemplu atunci când toarnă şapă, pentru a detecta eventualele denivelări ale suprafeţei – printr-o simplă apăsare de buton, fără să fie nevoie de verificarea minuţioasă a întregii suprafeţe cu o riglă şi o nivelă cu bulă de aer.

Produsele cu o tradiţie îndelungată beneficiază, de asemenea, de această putere inovatoare: „ciocanul Bosch” este utilizat de aproximativ 80 de ani. Până în prezent, acesta este cel mai bine vândut produs din gama de scule electrice Bosch pentru profesionişti. Anul acesta, Bosch prezintă două ciocane noi de dimensiuni mari care impun noi standarde în clasa din care fac parte: ciocanul rotopercutor de 8 kilograme şi ciocanul demolator de 11 kilograme. Datorită construcţiei lor speciale, acestea generează vibraţii discrete în timpul funcţionării. În consecinţă, timpul de funcţionare admis de legislaţia UE este sporit pentru ambele instrumente, ajungând la peste 3 ore pe zi.

Bucuresti, 09.04.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.