free download 78 travel guides written by experts

Tree Works lanseaza Zelist for Bloggers

Astăzi, 09.11.2011, TreeWorks lansează Zelist for Bloggers, un instrument de măsurare pentru bloguri şi pentru conturile de Twitter. Acesta analizează activitatea blogurilor şi a conturilor de Twitter, oferind diferite informaţii sintetice ce pot constitui o bază pentru îmbunătăţirea activităţii de blogging.

Zelist for Bloggers este un instrument ce evaluează performanţele unui blog, oferind date despre evoluţia articolelor si despre modul în care acestea sunt preluate în social media. Fiecare blogger poate observa care sunt cele mai de impact articole, defalcate atât pe zile cât şi pe luni. Sunt prezentate link-uri din posturi scrise în ultimele 60 de zile ce trimit către blogul analizat precum şi toate blogurile care linkează direct către acesta. În funcţie de conţinutul fiecărui blog, este indicat pe ce alte bloguri se găseşte acelaşi tip de informaţie, astfel se pot vizualiza blogurile de pe aceeaşi nişă cu blogul studiat.

Zelist for Bloggers este lansat în private beta şi este oferit în mod gratuit pentru urmatoarele 3 luni. Însă, este posibil ca după această perioadă TreeWorks să perceapă un tarif simbolic pe care îl vor dona în totalitate unei cauze sociale.

În fiecare săptămână sunt disponibile 300 de conturi. În cazul în care numărul este epuizat, cererea pentru un nou cont va fi înregistrată, iar acesta va fi disponibil în cursul săptămânii următoare.








Despre Zelist for Bloggers

Informaţiile oferite se bazează pe datele colectate de Zelist Monitor, cea mai complexă soluţie de monitorizare social media românească, ce umrăreşte peste 63.000 de bloguri, peste 50.000 de conturi de Twitter şi 1200 de surse online media, peste 2.000 grupuri publice Facebook, peste 15.000 de pagini publice Facebook şi cele mai importante forumuri din online-ul românesc

ZeList Monitor ajută la măsurarea vizibilităţii brandurilor proprii, monitorizarea brandurilor concurente, precum şi la realizarea benchmark-ului dintre acestea pentru a determina care este share conversation pentru brandul propriu în comparaţie cu brandurile concurente. De asemenea, soluţia de monitorizare poate determina impactul campaniilor de promovare în social media.

Bucuresti, 09.11.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *