free download 78 travel guides written by experts

Cele mai bune site-uri pentru promovarea proprietăților premium și de lux

Ai o proprietate de lux? 5 site-uri de anunțuri unde trebuie să o promovezi!

În 2016, mediul online este cel mai important instrument de promovare și vânzare/închiriere rapidă a unei proprietăți. Însă atunci când ai o proprietate premium sau de lux pe care vrei să o vinzi/închiriezi, este destul de greu să selectezi un site potrivit pentru promovarea acesteia. Iată topul celor mai adecvate site-uri pentru proprietăți premium și de lux.

TOP 5 site-uri imobiliare pentru proprietăți premium și de lux

1. Imobiliare.ro – Acesta este cel mai mare portal din România, destinat exclusiv proprietăților imobiliare. Site-ul oferă posibilități avansate de filtrare după majoritatea criteriilor importante. Astfel, vă este ușor să găsiți exact tipul de proprietate dorită. Principalul dezavantaj este dat de faptul că, fiind un portal generalist, găsiți proprietăți din toate segmentele de piață (low, middle și high cost), ceea ce nu avantajează proprietățile de lux, mult mai puține comparativ cu celelalte segmente.

2. Regatta.ro – Este singurul site din top care nu este un portal, ci site-ul unei companii imobiliare. Acesta se adresează preponderent pieței de lux din București, așa că dacă aveți o proprietate deosebită, acesta  este locul perfect unde poate fi promovată. Traficul de aproximativ 60.000 de vizitatori unici pe lună este unul uriaș, dacă luăm în considerare faptul că se axează doar pe clienți cu bugete mari, interesați de proprietăți din cele mai bune zone. Un alt avantaj este că Regatta promovează toate segmentele imobiliare: rezidențial, comercial, birouri, industrial, terenuri și proprietăți executate silit. Un dezavantaj al site-ului Regatta.ro este ca se încarcă puțin mai greu, însă numărul de vizitatori și activitatea lor pe site demonstrează ca acest aspect nu este un impediment.

3. Imopedia.ro – La fel ca si Imobiliare.ro, Imopedia este un portal generalist, care se adresează atât proprietăților de lux, cât și celor mai ieftine, fapt ce ar putea face mai dificilă promovarea unei
proprietăți deosebite.

4. OLX.ro – Acest site a crescut mult pe piața imobiliară de lux, ajungând să promoveze tot mai multe proprietăți deosebite în zonele premium. Totuși, campania publicitară în care promovează prețuri mici și faptul că este un portal generalist (nu doar de anunțuri imobiliare) reprezintă un dezavantaj pentru o proprietate de lux.

5. Propertybook.ro – Este un agregator de oferte imobiliare, cu un design plăcut și posibilități avansate de filtrare. Dezavantajul este că nu promovează doar imobile de lux, ci proprietăți pentru toate bugetele.

“Digitalizarea în domeniul imobiliar nu doar că este foarte importantă, ci este vitală! În ultimii ani, ponderea cererilor venite de pe Internet a crescut substanțial, culminând cu anul 2015, când aproape toate cererile înregistrate de compania noastră au venit din mediul online. Din cererile primite de Regatta Real Estate anul trecut, doar 196 de clienți au ales să sune la biroul companiei venind din mediul offline, față de 9.935 clienți care au contactat compania din surse online.”, spune Eduard Uzunov, președintele Regatta Real Estate, compania care deține site-ul www.regatta.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *