Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AQUILA lansează o campanie integrată de promovare pentru brandul propriu de legume și fructe congelate Gradena

campanie Gradena

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, continuă strategia asumată pentru brandurile proprii și lansează o campanie integrată de promovare pentru brandul propriu de legume și fructe congelate Gradena.

Campania are scopul de a oferi consumatorilor o perspectivă asupra sortimentului de produse congelate al companiei și este fundamentată pe ideea de a mânca sănătos fără a petrece prea mult timp în bucătărie.

Răzvan Bagherea, Director Organizare și Resurse Umane, AQUILA: „Conform strategiei de dezvoltare continuăm investițiile în brandurile proprii. De această dată lansăm campania Dezghețat în bucătărie”, mizând pe curaj și inovație în bucătărie, o campanie realizată împreună cu profesioniști din marketing. Astfel, pentru următoarele săptămâni vom avea o serie de spoturi TV și online în care sunt utilizate produse Gradena, precum mazărea, dips-urile, mixurile de ciorbă etc. Suntem competitivi pe piață deținând un portofoliu complex de produse, care răspund în mod eficient nevoilor clienților. Obiectivul nostru este să dezvoltăm mărcile proprii ca branduri puternice, de încredere pentru piaţa de congelate din România.”

campanie Gradena

 

Gradena este cel mai cunoscut brand propriu al companiei AQUILA, ce include sortimente variate din gama de legume și fructe congelate. Gama Gradena a înregistrat un avans faţă de anul trecut, atât în volume, cât şi în valoare, fiind prezentă atât în Retail, cât şi în HoReCa, estimând o creștere a pieței în următorii ani.

Produsele Gradena sunt o soluție inteligentă pentru un gătit rapid și delicios și campania integrată de promovare lansată de AQUILA sprijină poziționarea și nivelul de recunoaștere al brandului în mintea consumatorilor. Cea mai mare parte a bugetului campaniei a fost alocată către TV pentru difuzare pe principalele stații, iar restul în zona de online și in-store.

campanie marketing produse Gradena

În online, campania își propune să aducă în atenția consumatorilor gama de produse Gradena prin activări special concepute pentru cei care adoptă un stil de viață sănătos și care vor să folosească produse cu timp redus de preparare.

Mai multe detalii despre produsele din gama Gradena găsiți aici.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.