Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Recunoasterea excelentei in serviciile After-Sales:

Mercedes-Benz Romania premiaza performanta partenerilor

· Cultivarea şi recunoaşterea performanţei serviciilor After-Sales: o prioritate pentru Mercedes-Benz România
· “Premiul de Excelenţă în Servicii After-Sales" şi "Diploma de Excelenţă în Servicii After-Sales" – acordate de Mercedes-Benz România Centrelor Autorizate de Service
· Orientare către client: 125 de ani de inovaţie, calitate şi standarde remarcabile

La finalul anului 2010, Mercedes-Benz România a recunoscut şi premiat excelenţa în ceea ce priveşte calitatea remarcabilă a serviciilor After-Sales în reţeaua de Centre Autorizate de Service. Astfel, primele cinci centre: Aliat Târgu- Mureş, Autoklass Bucureşti Sud, SF Tex Galaţi, ATP Exodus Baia-Mare şi Auto Schunn Arad au fost distinse cu "Premiul de Excelenţă în Servicii After-Sales" şi "Diploma de Excelenţă în Servicii After-Sales" pentru anul 2010 în baza rezultatelor obţinute de către partenerii Mercedes-Benz la mystery shopping, chestionarelor CSI şi îndeplinirea standardelor de calitate.

Festivitatea de premiere a avut loc în cadrul unui eveniment dedicat exclusiv reţelei Mercedes-Benz România, premiile fiind înmânate de către Michael Grewe, CEO şi Preşedinte Mercedes-Benz România şi Philipp Hagenburger, After-Sales Manager Mercedes-Benz România.

Serviciile After-Sales au la bază cultivarea continuă a performanţei şi calităţii produselor originale Mercedes-Benz, pregătirea ireproşabilă a personalului, orientarea către client, dar şi 125 de ani de inovaţii din momentul în care visul lui Karl Benz a devenit realitate: acela de a crea primul automobil din lume.

,,Motto-ul The best or nothing a ghidat de peste 100 de ani munca, aspiraţiile şi rezultatele celor care stau în spatele mărcii Mercedes-Benz. În acest sens, activităţile de After-Sales nu fac excepţie: performanţele şi calitatea serviciilor desfăşurate de Centrele Autorizate au reflectat acest standard neschimbat şi în 2010, prin intermediul partenerilor noştri de încredere," a declarat Philipp Hagenburger, After-Sales Manager Mercedes-Benz România.

Achiziţia autovehiculelor Mercedes-Benz reprezintă doar începutul relaţiei dintre marca germană şi client. Astfel, în 2010 responsabilitatea faţă de posesorii Mercedes-Benz şi comunitate, excelenţa serviciilor şi ofertele competitive au trasat linia activităţii de After-Sales. Campanii precum testul gratuit de lumini pentru toate autovehiculele Mercedes-Benz, ofertele de pachete de piese originale Mercedes-Benz, Pachetul de revizii şi Garanţia extinsă sau sezonul WOW propus prin intermediul noilor anvelope şi roţi complete au reprezentat programe special create pentru clienţii români de Mercedes-Benz.

Bucuresti, 21.01.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.