Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

real,- promoveaza angajatii cu potential

real,- Hypermarket Romania pune accent pe dezvoltarea profesionala a angajatilor. In cadrul programelor de management al carierei pe langa sesiunile de training dedicate pregatirii profesionale, real,- a initiat si centre interne de evaluare si dezvoltare

Pe plan local, centrele de evaluare si de dezvoltare sunt folosite pentru a-i pregati pe angajatii cu potential sa preia pozitii noi in companie. Pe plan international, METRO GROUP foloseste centrele de dezvoltare pentru a pregati liderii talentati sa preia pozitii manageriale de top.

Ca urmare a acestor programe, peste 70 de angajati au fost promovati pe pozitii manageriale in organizatia din Romania, in timp ce alti 10 au preluat pozitii in structura internationala (sediul central din Germania, Polonia etc.). In acest fel, schimbul intercultural a fost deopotriva intensificat.

„La momentul actual, folosim centrele de evaluare si de dezvoltare nu doar pentru a alege candidatul potrivit pentru o anumita pozitie manageriala. Ne-am dat seama ca nu ne putem permite sa ne gandim doar la prezent, ci este important sa ne pregatim pentru viitor. In urma centrelor de dezvoltare, participantii intra intr-un grup al angajatilor cu potential asupra caruia compania isi orienteaza atentia. Este un demers care aduce beneficii atat pentru angajat cat si pentru companie. Participantul devine constient de propriile sale calitati sau arii de imbunatatire cu jutorul evaluarii primite si are sansa parcurgerii unui plan de dezvoltare pe termen mediu sau lung (sesiuni de pregatire, proiecte speciale etc.). In acelasi timp, compania gaseste resurse importante in asigurarea unui plan de succesiune pentru pozitiile cheie.” mentioneaza Cristina Filip, Sef Departament Dezvoltare Resurse Umane in cadrul real,- Romania.

Centrele de dezvoltare sunt create in totalitate in interiorul Grupului si reprezinta o etapa de baza in procesul de promovare. Aceste metode aduc un plus de obiectivitate in decizie intrucat participantii sunt incurajati sa actioneze ca si cum ar fi intr-o anumita situatie iar evaluarea este centrata pe observarea comportamentelor concrete.

Bucuresti, 08.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.