free download 78 travel guides written by experts

Publicis si CCVR impreuna in lupta impotriva accidentelor rutiere

Centrul de Consultanta pentru Victimele Rutiere cu sprijinul Publicis a organizat prima editie a Conventiei Nationale pentru Siguranta Rutiera.

Desfasurat saptamana trecuta la Palatul Parlamentului, evenimentul s-a dorit a fi o platforma periodica de dezbatere, dialog si actiune pentru implementarea Strategiei nationale de siguranta rutiera, care vizeaza, in conformitate cu obiectivul european insusit si de tara noastra, reducerea cu 50% a numarului victimelor accidentelor rutiere la nivelul Uniunii Europene in Deceniul 2011 – 2020.

Mai mult, reuniunea si-a dorit sa aduca pe agenda publica romaneasca Ziua Mondiala de Comemorare a Victimelor Rutiere, marcata anul acesta pe data de 18 noiembrie.

Conventia s-a bucurat de participarea reprezentantilor autoritatilor centrale si locale, ai institutiilor din domeniu, ai societatii civile, ai mediului academic si de afaceri.

In pregatirea eveimentului, Publicis a realizat o campanie menita a-i constientiza pe soferi ca victimele imprudentei lor sunt, de cele mai multe ori, oameni nevinovati.

“Ideea campaniei este simpla: in cazul unui accident rutier soldat cu victime, nu vei avea nicio scuza. Si, in niciun caz, scuza ca ai fi salvat lumea de un ticalos. In final, un om nevinovat va fi lovit. Aceasta va fi cea mai grea pedeapsa a unui sofer care nu conduce preventiv.” – Silviu Nedelschi, Group Creative Director, Publicis

In mod cert, mesajul s-a dorit a fi perceput strict ca metafora, ca o conventie publicitara. Un motiv in plus pentru ca dictatorii folositi in vizualurile campaniei, figuri cunoscute in orice colt al lumii, sa fie deja istorie din toate punctele de vedere, si nu lideri inca in viata.

“Avem de-a face cu un caz social cu multe carari batatorite. Era nevoie de un mesaj surprinzator, care sa atraga atentia, altfel te pierzi in peisaj. Oricat de socante ar fi vizualurile, vorbim totusi de personaje istorice. Astfel, oamenii vor intelege mai usor metafora si conventia publicitara”, conchide Silviu.

Campania a devenit virala instant, depasind, in doar primele 48 de ore din momentul postarii vizualurilor pe pagina de Facebook a adsoftheworld, numarul 1.000 de like-uri si 4.000 de share-uri (//www.facebook.com/adsoftheworld).

In acest moment, pe 9gag- Romanian Campaign for Safe Driving, cele trei vizualuri (”Hitler”, “Stalin” si “Saddam”) se bucura de aproape 10.000 de like-uri si de peste 9.000 de share-uri.

“Realizata de Publicis la solicitarea noastra, campania a avut un impact impresionant, demonstrand inca o data ca profesionalismul si excelenta sunt elementele esentiale care contribuie la proiect de succes, mai ales pe un subiect atat de important cum este siguranta rutiera. Suntem bucurosi ca am avut alaturi de noi un partener ca Publicis si cu certitudine vom colabora cu ei in urmatoarele proiecte.” – Ion Mihail, Presedinte CCVR Romania

Desfasurata in mediile print si online, campania a inceput la jumatatea acestei luni si va dura pana la inceputul lunii decembrie.

CCVR este o asociatie non-guvernamentala, membra a Federatiei Europene a Victimelor Rutiere si semnatara a Cartei Europene a Sigurantei Rutiere. ONG-ul si-a propus ca, alaturi de Publicis, sa comunice publicului adevarata dimensiune a fenomenului accidentului rutier in Romania si, bineinteles, determinarea autoritatilor centrale si locale sa ia toate masurile necesare reducerii numarului de victime rutiere.

Din partea Centrului de Consultanta pentru Victimele Rutiere (CCVR):
Col. Jand. r. Ion Mihail – Presedinte, Elena Mihail – Coordonator Comunicare.
Din partea Publicis:
Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Vali Petridean – Group Creative Director/Art Director, Silviu Nedelschi – Group Creative Director/Copywriter, Laura Nedelschi – Copywriter, Iulia Gaal – Account Manager, Radu Baitan – Senior Producer.
Parteneri: Upstairs Studio – Photo / Retoucher, Mitra Film – Production.

Bucuresti, 20.11.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *