Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

PRIME dă timpul înapoi cu noua ediţie PRIME Quest: AdTime Machine, iar CNSC începe numărătoarea inversă până la cea de-a 13-a ediție

Pentru că suntem mereu activi și dornici de a împărtăși cu tine cât mai multe din experiențele noastre, ne gândim că sigur nu vrei să ratezi evenimentele PRIME de luna aceasta.

Pune-ţi centura, pentru că PRIME te poartă în timp prin cele mai glorioase perioade ale Advertisingului! De la reclamele îndrăzneţe din anii ‘50 şi ‘60, până la „The Golden Age of Advertising” –  anii ‘90 şi începutul anilor 2000 – we’ve got you set and ready for departure!


PRIME Quest s-a născut din dorinţa de a oferi participanţilor ocazia să experimenteze pentru o zi viaţa din agenţiile de Comunicare, însă într-o manieră cu totul originală. Astfel, 14 studenţi din cadrul facultăţilor de profil vor rezolva ghicitorile şi briefurile pregătite, în cursa contra-cronometru. Timp de aproximativ 8 ore, aceştia vor intra într-un joc al creativităţii, al îndemânării şi al perseverenţei, calităţi indispensabile participanţilor cursei.

Competiţia va fi strânsă, iar toţi participanţii vor concura pentru premiul cel mare, un internship oferit de către una dintre agenţiile participante.

Fiecare etapă a cursei constă în prezentarea unui departament din cadrul agenţiilor participante. Timpul alocat fiecărei agenţii în parte este de o oră, în care împătimiţii Advertisingului trebuie să rezolve un brief şi să dovedească faptul că ei sunt candidaţii cei mai potriviţi pentru premiul cel mare. Câştigătorul cursei va fi acela care va reuşi să treacă cu brio challenge-ul ultimei agenţii din traseu.

Pentru participare, doritorii sunt rugaţi să trimită un e-mail pe adresa quest@primeromania.ro în care să specifice datele de contact (nume, număr de telefon, adresa de e-mail), alături de facultatea la care studiază, anul de studiu şi răspunsul la întrebarea „Tu ce alegi să fii? Un advertiser al anilor ’70 sau al anilor 2060? De ce?”. Data limită a înscrierilor este 13 aprilie, ora 23:59. Preţul biletului este de 10 RON.

Pe 21 și 22 aprilie, continuăm seria subiectelor inedite în cadrul Congresului Național al Studenților la Comunicare, printr-o nouă ediție ce va avea ca temă Phygital Marketing, abordată pentru prima oară în cadrul unui eveniment de profil din România.

Evenimentul este alcătuit dintr-o serie de conferințe menite să ofere studenților informații esențiale despre Phygital Marketing. Conferințele vor fi completate de studii de caz relevante, care vor exemplifica strategiile create și implementate de branduri. Pe lângă conferințe și studii de caz, în cadrul CNSC vor avea loc și workshopuri tematice care vor ajuta studenții să facă trecerea de la partea teoretică a Phygital Marketing la cea practică.

Phygital Marketing reprezintă, pe scurt, fuziunea dintre lumea digitală și cea reală. Acesta implică realizarea unui ecosistem între brand şi consumator, dincolo de limitele celor două lumi. Astfel, Phygital Marketing contestă abordarea în cascadă a metodelor de Marketing tradiţional în favoarea construirii campaniilor de Marketing integrate, care există fără efort atât în spaţiul digital, cât şi în cel real.

Prima conferință, Let’s get phygital!, va avea loc pe 21 aprilie și se va axa pe definirea noțiunii de „Phygital Marketing” și pe surprinderea modului în care conceptul influențează domeniile-cheie asupra cărora are impact.

Ziua va continua cu cea de-a doua conferință, intitulată Phygital experience. În cadrul acesteia, vor fi punctate principalele tehnici și strategii ce stau la baza conceptului, iar studenții vor avea ocazia să afle ce importanță are Phygital Marketing pentru brand experience și pentru spargerea barierelor Marketingului convențional.

A doua zi de eveniment, 22 aprilie, va fi marcata de conferința
Other side of Phygital Marketing, care se va desfășura de la ora 10:00. Aceasta va cuprinde o prezentare a modului de realizare a unei astfel de strategii, de la creație la execuție, și cum dezvoltarea tehnologiei a dus la schimbări în strategiile de comunicare.

Ultima zi de CNSC se va încheia cu cea de-a patra conferință, The phygital effect și va surprinde importanța existenței unei strânse legături între mediul online și cel offline pentru construirea unei imagini de brand pe termen lung. În încheiere, vor fi prezentate o serie de concluzii şi previziuni viitoare ce vizează domeniul.

În cele două zile de eveniment se vor desfășura workshopuri simultane, susținute de către agenții de publicitate și companii, începând cu ora 16:00. Cei care se vor înscrie vor avea şansa de a pune în aplicare cunoştinţele acumulate în cele două zile de conferinţe şi studii de caz.
 
De asemenea, fiecare conferință va fi urmată de o sesiune de întrebări și răspunsuri, în cadrul căreia studenții vor avea ocazia să își clarifice eventualele nelămuriri sau curiozități suplimentare.

Înscrierile la eveniment se realizează pe site-ul www.cnsc.primeromania.ro, la secţiunea Înscrieri și la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare este de 40 RON pentru conferinţe şi studii de caz, iar pachetul complet, care include şi accesul la workshopuri, este de 50 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include accesul la petrecerea din cea de-a doua zi de eveniment şi gustarea din pauze.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *