Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oracle redefineste serviciile de asistenta IT prin Oracle Platinum Services

Oracle

Serviciile Oracle Platinum sunt disponibile pentru sistemele Exadata, Exalogic, SPARC Supercluster şi Oracle Cloud

Noutăţi

· Oracle a lansat o noua oferta de servicii Oracle Platinum care are ca scop redefinirea serviciilor de suport lT pentru optimizarea valorii investiţiilor tehnologice efectuate de clientii sai.
· Cu un portofoliu de servicii de cea mai buna calitate din domeniu, Oracle Platinum Services oferă timpi de reacţie îmbunătăţiţi, după cum urmează:
      o 5 minute – notificarea apariţiei unui nou incident
      o 15 minute – rezolvarea incidentului sau transferul rapid către echipa de dezvoltare
      o 30 minute – sesiune de debugging comună
      o Monitorizare 24/7
      o Actualizări trimestriale ale sistemului şi aplicaţiilor aferente
      o Servicii proactive pentru anticiparea, identificarea şi remedierea incidentelor.
· Disponibile pentru sistemele Exadata, Exalogic, SPARC Supercluster şi Oracle Cloud, aceste configuraţii Platinum sunt concepute si testate impreună, beneficiând în acelaşi timp şi de asistenţa tehnică aferentă.
· Incidentele care necesită acces la resursele de dezvoltare sunt rapid transferate către echipa Oracle care a dezvoltat produsul.
· Serviciile Oracle Platinum actioneaza ca un liant intre suportul IT tradiţional şi serviciile complet gestionate, oferind clienţilor un set îmbunătăţit de servicii de asistenţă care se traduc in final printr-o performanţă optimizată, costuri reduse şi inovaţie accelerată.
· Serviciile Oracle Platinum sunt disponibile imediat, fără nici un cost suplimentar, pentru clienţii Oracle care se califică, acestea facand parte din contractul standard de Premier Support.

Noile servicii IT reduc costurile, complexitatea şi sporesc performanţa

· Prin Oracle Platinum, clienţii au acces la servicii complexe şi solide, inclusiv monitorizare de la distanţă, timp de reacţie mai scurt la solicitări şi actualizări trimestriale cu patch-uri implementate direct pe sistemele lor, permiţând disponibilitate înaltă în medii IT de importanţă critică.
· Pentru a utiliza serviciile Oracle Platinum, clienţii folosesc un mediu de acces patentat, aflat sub o monitorizare securizată, prin care Oracle Support Cloud foloseşte spaţiile lor de lucru.
· Prin această conexiune la sistemele Oracle, clienţii beneficieaza de costuri scazute şi simplificarea serviciilor de asistenţă tehnică, având la dispoziţie:
      o Monitorizare permanentă a defecţiunilor de la distanţă: Componentele sunt monitorizate permanent de la distanţă, oferind un singur punct de responsabilitate pentru intreaga gamă de produse şi servicii Oracle.
      o Timp rapid de răspuns: Oracle va notifica clientul în termen de 5 minute de la apariţia unei probleme de gradul 1 de severitate şi fie va restaura sistemul, fie va transmite în termen de 15 minute o notificare catre echipa de dezvoltare a produsului în cauză. Un proces de transfer rapid, permanent şi un hotline non stop se asigură că toti clienţii sunt dirijaţi către ingineri dezvoltatori şi experţi specializaţi pe produsele Oracle pentru acces imediat la servicii de asistenţă tehnica avansată.
      o Actualizări software trimestriale si implementarea patch-urilor de la distanţă: Clienţii au acces rapid la actualizari şi inovaţii, asigurând o performanţă îmbunătăţită a sistemului. Oracle va aplica actualizări ale soluţiilor software pentru produsele clienţilor de patru ori pe an sau trimestrial, prin intermediul unei conexiuni de la distanţă.

Citate relevante

· „Oracle Platinum Services este o nouã paradigmã în serviciile de asistenţă IT, care consolideazã în continuare oferta de beneficii a sistemelor Oracle concepute sã lucreze împreunã”, a declarat Larry Abramson, senior vice president şi general manager, Oracle Advanced Customer Support Services. „Aceste configuraţii Platinum sunt concepute şi testate împreunã. Oracle dezvoltã, concepe şi asigură suportul pentru fiecare componentã din soluţiile sale şi fiecare componentã este cea mai bunã din clasa sa.”

Resurse relevante

· Oracle Premier Support

Bucuresti, 26.06.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.