Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy si WWF le-au reamintit romanilor sa stinga lumina de Earth Hour

Ogilvy a susţinut pentru cel de al treilea an consecutiv campania de promovare a manifestărilor Earth Hour în România, ce a avut loc pe 26 martie, când 5000 de oraşe din întreaga lume au stins luminile timp de o oră într-un gest simbolic de susţinere a implicării în rezolvarea problemelor de mediu actuale.

Earth Hour 2011 în România a însemnat clădiri cufundate în întuneric, spectacole la lumina lumânării, concerte unplugged susţinute de artişti locali sau de coruri de copii, măsuri simbolice şi ateliere interactive – în Bucureşti şi în peste 50 de oraşe din toată ţara.

Dimensiunea digitală a campaniei a constituit un instrument eficient de creare a unei comunităţi de susţinători activi ai acestui eveniment, devenit la nivel global cea mai mare mişcare de mediu a tuturor timpurilor.

„Mulţumim tuturor celor care au stins lumina de Earth Hour. Mulţumim, însă, în mod special, tuturor utilizatorilor de reţele sociale care au intrat pe site-ul dedicat acestui eveniment www.earth-hour.ro şi s-au antrenat în jocul de-a stinsul luminii. Sal-watii colectaţi de ei ne-au adus noi şi noi vizitatori sau, daca vreţi, salvatori care să stingă la rândul lor lumina.

De ce în mod special lor? Audienţa acestui site a pornit de la zero şi a crescut prin promovarea exclusiv virală. Primii salvatori au venit de pe Facebook. Iar luminile s-au întunecat şi mai tare cu ajutorul celor de la www.vplay.ro şi astfel, în doar două săptămâni, am strans câteva zeci de mii de “jucători” pasionaţi să stingă lumina.” – a declarat Andy Liţă, Business Unit Director OgilvyInteractive.

Echipa Ogilvy care i-a încurajat pe români să stingă lumina este formată din Albert Nica – Executive Creative Director, Dani Macarie- Creative Director, Stefan Dinca- Flash Developer, Catalin Dumitrescu- Web Developer, Bogdan Moga- Art Director, Adrian Poenaru – Copywriter, Radu Zaharescu – Art Director, Catalin Georgescu – Copywriter, Raluca Anghel- Account Executive, Livia Costea- Account Manager.

Din partea WWF – Ioana Betieanu – Communication Specialist, Dana Caratas – Communications and Marketing Coordinator şi Luminita Tanasie – Directorul de program.

„Şi pentru că Earth Hour ar trebui să dureze mai mult decât o oră, mulţumim în avans şi celor care vor intra şi în zilele următoare pe www.earth-hour.ro pentru a învata cum să stingă luminile pe viitor.” – a adăugat Andy Lita.

Bucuresti, 30.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.