Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Observator 16 si Acces direct, in continuare pe primul loc

Observatorul orei 16, prezentat de Oana Frigescu-Badiu şi Acces Direct au început ultima săptămână a lui iulie pe primul loc în topul audienţelor, după ce luni, 26 iulie, au fost lideri de piaţă.

Principalul jurnal de ştiri al după-amiezei, difuzat de Antena 1 de la ora 16.00, îşi consolidează poziţia de lider de piaţă, înregistrând luni, pe targetul 15-54 urban o audienţă de 2.5 procente şi un share de 16.1%, întrecând posturile Pro Tv  şi Acasă clasate pe poziţiile inferioare cu 2.2 şi respectiv 1.4 procente de rating.

Nici Acces Direct, emisiunea moderată de Mădălin Ionescu nu s-a lăsat mai prejos şi s-a impus din nou în fruntea programelor, cu o audienţă de 3.6% şi o cotă de piaţă de 20.1%, pe targetul 15-54 urban. Pe locul doi s-a situat şi de această dată postul Pro Tv, cu 2.4 procente de rating şi o cotă de piaţă de 13.4%, cea de-a treia poziţie fiind ocupată de Acasă care a înregistrat 1.7% rating şi 9.2% share.

La ora 18.54, postul Antena 1 a fost urmărit de 817.000 de telespectatori din mediul urban, de aproape cinci ori mai mulţi telespectatori decât cei care au urmărit programul difuzat de postul situat pe cea de-a doua poziţie- Pro Tv.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban
Perioada:26 iulie 2010

Bucuresti, 27.07.2010

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *