Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua gama de televizoare LED Katana

KATANA – noua gamă creată pentru plăcere.

Tehnologie cu faţă umană? Da, acum acest lucru este posibil cu marca FUNAI. Noua gamă de televizoare LED – KATANA LC10 nu este numai o gamă de soluţii tehnologice moderne, ci şi una de linii precise şi delicate, cu un design la modă.

Uneori mai puţin înseamnă mai mult

Mai puţine funcţii inutile în schimbul a mai multă plăcere în utilizare şi recepţie. Noua gamă LC10 este tehnologia cu faţă umană. Inginerii japonezi, ieşind în întâmpinarea nevoilor clientului, au răspuns la întrebarea ce este cu adevărat esenţial la un televizor şi ce ridică temeri faţă de el. Astfel, a luat naştere gama LC10, care îmbină tehnologia modernă cu utilizarea intuitivă, la un preţ accesibil.

Tocmai aceste elemente vor diferenţia FUNAI de restul televizoarelor, adesea supraîncărcate tehnologic, care de multe ori, în loc de distracţie, aduc foarte mult tehnostres.

KATANA LC10 – tot ceea ce îţi doreşti de la televizorul tău

Pentru noua gamă LC10 a fost creat un nou procesor prin care culorile şi calitatea imaginii reflectă în mod ideal realitatea. Datorită noului procesor Clear Pix Performer am reuşit să reducem consumul de energie fără a pierde din calitatea imaginii. Merită menţionate şi unghiul larg de vizualizare, contrastul nativ ridicat (1000:1) şi stratul “anti-glare” care permite vizionarea chiar şi în încăperi cu luminozitate extrem de puternică. Clasa energetică superioară înseamnă facturi reduse de energie. Televizorul cu simbolul 32FL532, primul care va apărea în magazine, are încorporat tunerul DVB-T MPEG-2/4. Grație acestuia nu mai este necesară cumpărarea altor echipamente pentru recepţia unui semnal digital de cea mai bună calitate de la transmiţătoarele aflate la sol. Dispozitivul are touch screen, 2 intrări HDMI şi intrare PC. Rezoluţia mare WXGA (1366 x 768) permite vizionarea programelor TV sau a filmelor la calitate HD. Foarte utilă din punctul de vedere al utilizatorului este funcţia de înregistrare USB cu Timeshift (USB Rec), care permite înregistrarea programelor digitale pe memoria USB cu timer. Instrucţiunile inteligente şi simple, intuitivitatea şi telecomanda ergonomică, transparentă vă vor face să vi-l doriţi imediat.

Noua linie bucură ochiul

Noua gamă FUNAI va fi apreciată în orice interior şi va mulțumi chiar şi gusturile cele mai exigente. Simplitatea şi minimalismul japonez se reflectă în forma elegantă a carcasei, uşoară şi subţire, ca niciodată până acum. Televizorul are numai 2 cm grosime. Eleganţa clasică, subţire, transcende nu numai în modă.

Precizia japoneză, cele mai noi soluţii tehnologice şi ergonomia dovedesc că marca FUNAI înseamnă televizoare de calitatea cea mai ridicată create pentru plăcerea utilizatorului. Pentru a onora tradiţia de peste 60 de ani a mărcii FUNAI au fost pregătite pentru clienți atât sistemul de garanţie special, de 5 ani, cât şi programul de 2 ani Zero Pixeli Morţi.

Despre Funai

FUNAI este o firmă japoneză cu sediul la Osaka. De aproape 50 de ani este unul dintre cei mai mari producători şi furnizori din lume de electronice de consum, cu bază proprie de producţie, printre clienţii săi numărându-se nume sonore precum Philips, JVC, Kodak dar şi mulţi alţii. Cu peste 20.000 de angajaţi în birourile şi fabricile din toată lumea, FUNAI proiectează, produce şi vinde anual peste 60 de milioane de dispozitive pentru cumpărătorii de pe toate continentele. Din anul 2007 fabrica poloneză de la Nowa Sol a asigurat câteva sute de locuri de muncă, contribuind semnificativ la dezvoltarea regiunii şi totodată îmbogăţind piaţa de profil, a televizoarelor LCD. Capacitatea de producţie a fabricii poloneze este de câteva milioane de echipamente RTV, satisfăcând nevoile pieţei europene.

Marca FUNAI se mândreşte cu o tehnologie modernă, dezvoltată în Japonia, precum şi cu o abordare inovatoare a procesului de producţie, în care calitatea şi fiabilitatea sunt valorile supreme. Sistemul de lucru original FPS (The FUNAI Production System) a fost proiectat pentru a asigura fluenţa funcţionării liniei de producţie şi pentru a permite un control permanent al calităţii, de către fiecare membru al echipei.

Grație unei astfel de priviri asupra business-ului, FUNAI nu se teme să acorde televizoarelor sale un pachet de garanţie extins şi unic de 5 ani şi un program „Zero pixeli morţi”, care permite înlocuirea echipamentului cu unul nou, dacă în decurs de 2 ani de la data achiziţiei, pe ecranul LCD apare chiar şi un singur pixel mort.

Ideea dominantă a noii strategii adoptate de FUNAI este crearea de produse a căror principală caracteristică o reprezintă grija pentru om şi pentru mediul în care trăieşte. Conceptul utilizării tehnologiei cu faţă umană, începând chiar cu procesul de proiectare, a luat naştere în urma observării comportamentului consumatorilor, care atestă supraîncărcarea informaţională şi tehnologică a lumii moderne, pe când aşteptările faţă de un televizor rămân în mare parte neschimbate – acesta trebuie să livreze distracţie şi plăcere. De aceea s-a mers pe instalarea uşoară şi folosirea intuitivă.

FUNAI. Simplitate japoneză şi calitate – garantate.

Strategia Funai

Începuturile mărcii FUNAI le regăsim în anul 1961, la Osaka, Japonia. Fondatorul firmei este domnul Tetsuro Funai, care deține în continuare funcția de Preşedinte al companiei. În decurs de 50 de ani compania a devenit unul dintre cei mai mari producători de electronice de consum din Japonia şi din Statele Unite. Este listată la Bursa de Valori din Tokio. FUNAI este şi un furnizor internaţional de OEM pentru alte firme de top din domeniul RTV. Are departamente proprii de R&D, este şi proprietarul institutului independent de cercetare FUNAI Electric Advanced Applied Technology Research Institute.

Expansiunea pe pieţele europene

În urma succesului din Statele Unite, firma FUNAI a decis să îşi lărgească aria de activitate cu pieţele europene. În perioada anilor 2003 – 2005 s-au înființat sucursalele de la Hamburg, Paris şi Varşovia.

În 2007 s-a început construcţia fabricii din Polonia, care furnizează produse pentru ţările din toată Europa, dar şi pentru cele din estul mai îndepărtat, precum Rusia şi Mongolia.

Sucursala din Polonia răspunde de pieţele Europei Centrale şi de Est, inclusiv de piaţa din România. Cea mai mare cotă de piaţă atinsă în cei 6 ani de la înfiinţare a fost de 7%, ceea ce înseamnă ocuparea unei poziţii avansate – nr. 4 între jucătorii de pe piaţa RTV. În alte ţări cu excepţia Poloniei şi a Mongoliei, unde FUNAI este numărul 1, brand awareness-ul nu este încă satisfăcător, fiind asociat în memoria persoanelor în vârstă cu un producător japonez de televizoare sigure şi echipamente tip combo 3-în-1 VHS/HDD/DVD.

Strategie nouă. Tehnologie cu faţă umană.

Calitatea superioară şi siguranţa produselor sunt trăsăturile principale ce diferenţiază FUNAI de alţi producători. Tocmai de aceea FUNAI şi-a permis să acorde tuturor televizoarelor un pachet de garanţie unic – garanţie 5 ani şi programul Zero Pixeli Morţi. Noua strategie a firmei se concentrează pe confort, siguranţă şi sentimentul efectuării unei achiziţii înţelepte de către client. A fost remodelat modul de gândire asupra televizorului ca asupra unui dispozitiv. S-a analizat ce rol îndeplineşte acesta în gospodărie, ce elemente de tehnologie modernă sunt într-adevăr necesare, ce funcţii sunt folosite. Ce înseamnă carcasă elegantă, cât de importantă este fiabilitatea şi atemporalitatea. În era aglomerării cu invenţii şi gadget-uri, este o viziune unică, orientată absolut spre nevoile reale ale consumatorului.

“Produsele FUNAI au luat naştere cu gândul la familii, la siguranţa mediului în care acestea trăiesc.

Bineînţeles noua strategie FUNAI ia în considerare modificările pieţei, semnificaţia reputaţiei mărcii, limitările proprii, comportamentul concurenţei, însă, înainte de toate, răspunde aşteptărilor clientului” – declară Rafał Dziedzic, General Manager FUNAI Electric Europe – “Concluzionând, ne-am schimbat modul de a gândi despre tehnologia încorporată în produsele pe care le oferim.”

Imagine nouă. Totul cu gândul la consumatori.

Filozofia şi politica firmei sunt inspirate din simţul de estetică japonez, minimalismul în design şi atenţia la detaliile cele mai mici. Premisa mărcii este furnizarea de plăcere şi distracţie în formă curată, fără tehnostres inutil.

Odată cu lansarea noii game de televizoare a fost rafinată sigla FUNAI, care se îmbină perfect cu design-ul televizoarelor, subliniindu-le dinamismul şi stabilitatea. Design-ul modern, bine gândit al televizoarelor Katana LED le face alegerea ideală pentru orice interior. Produsele sunt dotate cu cel mai nou procesor Clear Pix Performer, care reduce semnificativ consumul de energie, simultan cu menţinerea celei mai bune calităţi a imaginii. Din grijă pentru mediul înconjurător a fost redus volumul ambalajului din carton cu 20%.

Cu gândul la confortul consumatorului a fost proiectată noua pagină web, care oferă un acces facil la specificaţiile produselor, la instrucţiunile de utilizare şi care permite contactul rapid şi eficient cu firma.

Au fost introduse şi reguli clare de service al echipamentelor, respectând principiul firmei, care este şi sloganul FUNAI în campania publicitară a acestei primăveri: “Simplitatea şi calitatea japoneză – garantate”.

Bucuresti, 06.04.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.