Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MarkDay’14 a adus la Cluj cele mai noi trenduri ale marketingului digital

În data de 31 octombrie, în cadrul TeCOMM, a avut loc cea de-a doua ediţie a conferinţei de marketing digital MarkDay. Evenimentul a reunit în Cluj-Napoca peste 70 de specialişti de marketing, deţinători ai magazinelor online, furnizori de servicii web, mass-media, dar şi pasionaţi ai domeniului.

4 speakeri, specialişti de marketing digital din UK, Germania şi România, şi-au împărtăşit experienţa cu cei prezenţi.

Andre Alpar a fost cel care a dat startul conferinţei cu o prezentare despre viitorul search-ului online.

Sfatul său a fost: Keep it simple, understandable and relevant!

Acesta a vorbit despre trendurile care schimbă procesul de căutare şi despre modalitatea în care interacţionăm cu calculatoarele. Noi device-uri – noi modalităţi de căutare, explică Andre. După ce a vorbit despre partea „întunecată” a Google-ului, despre cum monopolul acestui motor de căutare prezintă pe cât de multe posibilităţi, pe atât de multe ameninţări, a oferit audienţei un sfat: Stay safe, stay versatile! Make the web a better place!

Adelina Oprea a continuat cu un workshop despre campaniile virale. Am reţinut că pentru a realiza o campanie virală trebuie să reacţionăm în timp real şi creativ la feedback-ul negativ primit pentru magazinul sau compania noastră. De asemenea, trebuie să gândim un concept şi un mesaj creativ care să stârnească interesul şi să punem pe primul plan dorinţele clienţilor noştri şi, implicit, cerinţele pieţei.

Ilyan Kovatchev a urmat-o pe Adelina cu o abordare cel puţin interesantă a marketingului digital: „How digital marketing is a lot like sex”.

Sesiunea sa a fost împărţită în 3 categorii: chemistry, pleasure şi scoring. Acesta a explicat cum pot fi îmbunătăţite strategiile de marketing digital cu abordări smart şi neconvenţionale.

Luke Brynley-Jones a încheiat evenimentul cu un Masterclass de 3 ore în care am învăţat cum să obţinem rezultate din social media. Cu numeroase sesiuni practice, am învăţat să realizăm conţinut de calitate, dar mai ales să ne folosim de el. Luke ne-a explicat cum să creăm o strategie de marketing de succes în social media, cum şi unde să o implementăm şi cum să ne măsurăm rezultatele.

Pe tot parcursul evenimentului speakerii au răsplătit cei mai activi dintre participanţi cu cărţi oferite de partenerul evenimentului, Okian.

Conferinţa MarkDay revine în anul 2015 cu noi ediţii şi trenduri ale momentului!
Organizator: Libero Events.

Bucuresti, 04.11.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.