Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Mai ai o saptamana pentru a intra in concursul EcoPaparazzi

Concursul EcoPaparazzi, editia lunii martie, intra pe ultima suta de metri. Timp de inca o saptamana, pana pe 31 martie, doritorii se pot inscrie in concurs pentru a castiga un aparat de fotografiat digital si alte surprize. Pentru a participa, concurentii trebuie sa isi incarce pe www.ecopaparazzi.ro fotografiile sau filmele cu tema „Eco de primavara”. Materialele pot surprinde exemple de bune sau rele practici fata de mediu in comunitatile locale: deseuri aruncate in locuri nepermise, actiuni de curatare specifice primaverii etc. Castigatorii vor fi desemnati in functie de numarul de voturi primite si vor fi anuntati pe 8 aprilie 2011. Concursul este gazduit de portalul de comunicare www.ecopaparazzi.ro, dezvoltat in colaborare cu Trilulilu.ro si cu sprijinul UPC Romania, al Asociatiei Environ si al ECDL Romania. Pe parcursul lunii martie, EcoPaparazzi insoteste caravana Guerilla Verde, pentru a transmite un mesaj de rasponsabilitate fata de mediu elevilor si studentilor din orasele Bucuresti, Timisoara, Cluj si Constanta.

Pana pe 31 martie, concursul EcoPaparazzi asteapta reprezentantii „politiei verzi a bunului simt” sa se inscrie in competitie pentru a castiga un aparat de fotografiat digital si alte premii surpriza. Pentru a participa, doritorii trebuie sa trimita pe adresa contact@ecopaparazzi.ro sau sa incarce direct pe platforma www.ecopaparazzi.ro materiale foto si video care sa atraga atentia asupra felului in care mediul inconjurator este respectat – sau nu – in comunitatile locale.

Pentru a fi in acord cu venirea noului anotimp, editia lunii martie sta sub semnul temei „Eco de primavara”. In acest sens, se doreste ca lucrarile inscrise in concurs sa surprinda specificul acestei perioade in ceea ce priveste protectia mediului: actiuni de curatare si de ecologizare, plantari, imagini cu colturi de natura ce se trezesc la viata etc.

Se pot inscrie in concurs persoane de orice varsta si provenind din orice localitate. Materialele pot fi incarcate pe platforma www.ecopaparazzi.ro pana pe data de 31 martie sau pot fi trimise prin e-mail catre contact@ecopaparazzi.ro. Castigatorii vor fi desemnati in functie de numarul de voturi primite pana in data de 7 aprilie si vor fi anuntati pe 8 aprilie.

Premiile acestei editii sunt:
– Premiul I: aparat de fotografiat digital si un certifical ECDL
– Premiul II: MP3 Player 8 GB si un voucher de vacanta in valoare de 100 RON
– Premiul III: 2 vouchere de vacanta in valoare de 200 RON

Concursul EcoPaparazzi se desfasoara pe www.ecopaparazzi.ro, platforma dezvoltata in colaborare cu Trilulilu.ro si cu sprijinul UPC Romania, al Asociatiei Environ si al ECDL Romania. www.ecopaparazzi.ro este in acelasi timp si o platforma de discutii pe care sunt asteptati toti cei interesati de ecologie, pentru a face schimb de idei si a propune idei de actiuni practice.

In luna martie, EcoPaparazzi a pornit la drum alaturi de caravana Guerilla Verde, pentru a duce un mesaj de responsabilitate fata de mediu catre elevii si studentii din orasele de pe traseul caravanei: Bucuresti, Timisoara, Cluj si Constanta.

Editia lunii martie a debutat pe data de 1 martie si se va incheia pe 31 martie, iar castigatorii vor fi desemnati pe 8 aprilie. Pentru a fi in acord cu perioada in care se desfasoara, tematica acestei editii este Eco de primavara. In acest sens sunt asteptate in concurs lucrari care sa sublinieze felul in care putem interveni in favoarea mediului in acest sezon (lucrari de curatare, insamantari, plantari etc). Premiile vor consta in aparate de fotografiat digitale, MP3 Playere si certifiate ECDL.

“EcoPaparazzi.ro isi propune sa devina locul in care noi toti putem aduce marturii ale indiferentei fata de mediu, pentru dezvoltarea spiritului civic. Doritorii pot incarca fotografii si filme la adresa www.ecopaparazzi.ro si pot discuta intre ei. Se urmareste activarea comunitatii eco in spatiul online, datorita posibilitatilor extinse pe care acesta le ofera pentru promovarea unui mesaj responsabil fata de mediul inconjurator.” spune Nicoleta Talpes, Managing Partner Media Image Factory, initiator Ecopaparazzi.

EcoPaparazzi este un proiect al agentiei Media Image Factory. EcoPaparazzi isi propune sa devina o prezenta online permanenta. Concursul EcoPaparazzi.ro se va desfasura lunar, iar platforma va deveni un loc in care toti cei interesati de protectia mediului pot atrage atentia asupra problemelor pe care le sesizeaza in comunitatile lor. Aici pot interactiona, creand o comunitate cu o voce puternica – o comunitate care, treptat, sa poata provoca autoritatile la depistarea celor mai eficiente solutii pentru a trata problemele de mediu.

Bucuresti, 24.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *