free download 78 travel guides written by experts

Lansare surpriza la Retail Customer Day 2012

– Blink – solutia 100% romaneasca de plata cu mobilul –

Cu peste 50% cotă de piaţă pe segmentul soluţiilor IT pentru retail şi industria alimentară, Romanian Business Consult a lansat joi, 14 iunie, în cadrul evenimentului dedicat pieţei de retail din România, Customer Day, prima soluţie românească de plată cu mobilul, sub numele de Blink.

Romanian Business Consult (RBC), lider de piaţă pe piaţa soluţiilor IT pentru segmentul de retail şi unul dintre principalii jucători pe piaţa soluţiilor IT integrate pentru industria alimentară, a organizat joi, 14 iunie a.c., la Hotel Crown Plaza, Bucureşti, sala Grand Ballroom, o nouă ediţie Retail Customer Day, un eveniment cu tradiţie în retail-ul din România.

In spaţiul de expunere special amenajat, reprezentanţii marilor retaileri din România şi nu numai au putut interacţiona cu ultimele tehnologii şi soluţii de vânzare, scanare, cash management, mobilitate, fidelizare, securitate, etc. Participanţii la eveniment au văzut la lucru, în avampremieră, soluţiile inteligente ale viitorului şi noi concepte şi idei pe care RBC le-a pregătit pentru optimizarea afacerii partenerilor săi.

Surpriza evenimentului a fost lansarea Blink – singura soluţie 100% românească de plată cu telefonul mobil. „Produsul nostru a fost foarte bine primit de toată lumea prezentă la eveniment. Reprezentanţii marilor retaileri din ţara noastră şi-au manifestat intens interesul cu privire la funcţionalităţi, au testat personal platforma de plată cu telefonul mobil şi şi-au exprimat interesul de a o implementa în viitorul apropiat.”, a declarat Andrei Bojiţă, Director General Romanian Business Consult.

Care sunt de fapt avantajele competitive ale Blink? Ca să enumerăm doar câteva dintre ele: este un portofel electronic pe telefonul mobil, gestionează toate punctele bonus obţinute în programele de fidelizare, păstrează instoricul cumpărăturilor, înlocuieşte numerarul şi chitanţele din portofel şi multe altele. În concluzie, soluţia Blink, instalată pe telefonul mobil, poate concura cu clasicul portofel pe care fiecare dintre noi îl purtăm în permanenţă la noi.

Reacţia favorabilă pe care acest produs inovativ a stârnit-o în rândurile marilor retaileri prezenţi la eveniment a dovedit încă o dată, dacă mai era nevoie, că: „o echipă mică şi pasionată, cum este cea a Romanian Business Consult, poate face lucruri mari şi poate crea un curent pozitiv într-o industrie strategică, precum retailul.”, a concluzionat Andrei Bojiţă.

Evenimentul organizat de RBC a fost cu atât mai relevant pentru piaţa de retail din România cu cât a beneficiat de prezenţa unor companii prestigioase la nivel internaţional. Prezentările susţinute de partenerii strategici RBC, Wincor-Nixdorf, Bizerba şi Motorola, au suscitat un mare interes in rândul audienţei.

Reprezentantul Wincor-Nixdorf a prezentat viziunea în retail a companiei până în 2020, insistând pe dezvoltarea sustenabilă a industriei în conformitate cu standardele de protejare a mediului, precum şi crearea unei experienţe complete pentru clienţi, în care ideea de simplitate şi viteză să fie cuvintele de ordine.

Nu în ultimul rand, oficialul Bizerba a vorbit despre soluţii integrate pentru optimizarea activităţii din retail, ultimele sisteme de cântărire lansate pe piaţă şi cum se poate obţine o mai mare satisfacţie pentru clientul final, pe când reprezentantul Motorola a prezentat ultimele tehnologii pentru retail: tablete de ultimă generaţie, POS-uri mobile, self service, sisteme wireless avansate, tehnologie RFID, augmented reality etc.

Bucuresti, 19.06.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *