free download 78 travel guides written by experts

Campania Enel de promovare a facturii electronice castiga leul de bronz la festivalul Cannes Lions

Campania Enel Energie de promovare a facturii electronice, dezvoltată împreună cu agenția Saatchi & Saatchi România, a câștigat leul de bronz la categoria “Campanii de Relații Publice pentru Mediu”, in cadrul festivalului Cannes Lions.

Îcepând cu luna martie, primii 50.000 de clienţi ai Enel Energie şi Enel Energie Muntenia care au optat pentru factura electronică, în locul celei convenţionale prin poştă,  au fost recompensaţi într-un mod inedit. Ei au primit din partea companiei o hârtie cu semințe de flori, care se putea planta.

Campania a recompensat clienţii care, prin alegerea facturii electronice, protejeaza mediul înconjurător. Plicurile au fost personalizate şi au fost realizate integral din hârtie reciclată. Conceptul creativ a fost realizat de Enel Energie, Enel România şi Saatchi & Saatchi România.

“Eforturile Enel în dezvoltarea sustenabilă și inovatoare sunt intregite de o soluție modernă, eficientă și prietenoasă pentru mediu. Factura electronică este un pas important făcut de companie în demersul său de a responsabiliza clienții față de resursele naturii și respectiv de a fi aproape de clienții săi prin modernizarea serviciilor pe care le ofera”, a declarat Radu Cosarca, Director Relații Externe Enel România.

"Am dovedit că facem parte din elita creativității, că ideile noastre se număra printre cele mai bune din lume. Echipa noastră, alcătuită din specialiști de brand și specialiști de PR, a făcut minuni cu această campanie. Și, deloc în ultimul rând, meritul este al echipei Enel România, care a știut să recunoască și să susțină o idee excepțională. Le mulțumim pentru curaj și sprijin” a declarat Cristina Iordănescu, Deputy Managing Director Saatchi & Saatchi.

Festivalul Internaţional de Publicitate Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, are loc în fiecare an la mijlocul lunii iunie şi este găzduit de Palais des Festivals et des Congrès. Festivalul reuşeşte să adune mii de comunităţi active în domeniul publicităţii şi al media, şi care concurează pentru râvnitul premiu Lions cu cele mai bune produse pe care le pot propune în termeni de publicitate, creativitate şi comunicări de marketing. Este singurul eveniment un astfel de profil şi cu astfel de proporţii din lume. Pe lângă proiecţii şi expoziţiile ca atare, festivalul presupune şi o serie de manifestaţii instructive, precum seminarii şi ateliere.

În cadrul ediției din acest an, agenția Saatchi & Saatchi Italia a câștigat un leu de aur pentru campania “Cordown”, lansata în cooperare cu mai multe companii, printre care și Enel, deasfășurată cu ocazia Zilei Internaționale a Sindromului Down (21 martie).

Bucuresti, 19.06.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *