După evenimentul de amploare de anul trecut care a culminat cu înregistrarea unui record mondial omologat de reprezentanţii Guinness World RecordsTM, Lowe, HyperActive, Initiative şi GolinHarris comunică integrat noua colecţie Mouse Doctors de la Kinder Surprise
Campania a debutat printr-un teaser lansat în a doua jumătate a lunii august prin care cei mici şi cei mari deopotrivă au fost îndemnaţi să descopere surpriza acestei toamne şi să răspundă la întrebarea: „Ce ascunde Kinder Surprise în spatele uşiţei secrete?”
Pe parcursul a două săptămâni, discuţia despre secretul din spatele usiţei Kinder s-a purtat la TV, online, culminând cu dezvăluirea adevărului offline, în parcul Lumea Copiilor. „Uşiţa secretă”, o structură gonflabilă în formă de caşcaval, plasată la intrarea în parc dezvăluia drumul spre cel mai amuzant spital de caşcaval. Înăuntru, personajele noii colecţii Kinder Surprise, the Mouse Doctors îi aşteptau pe copii şi pe fanii de toate vârstele pentru o distracţie ca la carte.
„Surpriza Toamnei vine în fiecare an de la Kinder Surprise. După stabilirea unui record mondial anul trecut, ne-am dorit să surprindem din nou printr-un eveniment spectaculos care marchează întoarcerea din vacanţă a celui mai iubit ou de ciocolată. Ne-am propus ca, împreună cu partenerii noştri de la Lowe, să transformăm începutul fiecărei toamne într-un moment aşteptat cu nerăbdare de cei mici şi părinţii lor.”, spune Camelia Dâu – Senior Brand Manager Kinder.
În structura ce imita roţile de caşcaval, concepută sub forma unui labirint, copiii au făcut cunoştinţă cu cele 9 personaje din noua colecţie Mouse Doctors (Babe Asistenta, Dentistul, Buşeală, Yogi, Asistenta Dulcineea, Chirurgul, Bolnăviorul, Superior de la Prim Ajutor şi şeful spitalului, “Dr. Mouse”). Cei mici au fost „trataţi” cu multă distracţie, atât în interiorul spitalului, cât şi în exterior, cu numeroase jocuri: vânătoarea de şoricei, mersul prin mingi transparente, iar la final au construit un puzzle gigant. Atmosfera a fost întreţinută de o trupă de gimnaşti de la lotul naţional de gimnastică aerobică juniori şi de trupa de street dance-copii, TRBL.
Campania va fi susţinută printr-o serie de evenimente in store gândite sub forma unei “caravane” a celui mai vesel spital de caşcaval. Cabinetele Dr. Mouse urmează să fie amplasate în parcările câtorva hypermarketuri din Bucureşti, unde copii pot să devină pentru o zi asistenţii lui Dr. Mouse. În această variantă, caravana urmează să străbată mai multe oraşe din ţară.
Activarea continuă prin proiecte speciale în presă şi online, spot TV semnat de Lowe&Partners şi este susţinută pe partea de media de Initiative.
Campania de lansare a noii colecţii Kinder Surprise a fost dezvoltată integrat de echipele Lowe&Partners, Initiative, HyperActive şi GolinHarris care au gestionat componentele de creaţie, BTL, media, digital communication şi PR, în colaborare cu echipa Ferrero coordonată de Camelia Dâu – Senior Brand Manager Kinder.