Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

X Factor lider si in reluare

Show-ul de la Antena 1 urmărit şi online de 10.000 de oameni

X Factor, cel mai tare show de divertisment al deceniului, a condus detaşat topul audienţelor de sâmbătă seara, dar şi de duminică, în intervalul de reluare. Românii au rămas şi în acest weekend aproape de Antena 1 şi au trăit împreună cu concurenţii şi juraţii X Factor, emoţiile, bucuria, dezamăgirile şi tensiunile unui spectacol cum nu s-a mai auzit. Aproape 10.000 de oameni au urmărit online X Factor pe www.a1.ro.

După ce sâmbătă seara X Factor s-a impus pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, înregistrând la nivelul targetului comercial vârfuri de audiennţă de până la 12 procente, show-ul difuzat de Antena 1 a reuşit să se menţină şi la reluare pe primul loc în clasamentul de audienţă. Astfel, reluarea X Factor difuzată duminică de Antena 1, de la ora.13.40, a înregistrat un rating mediu de 3.2 procente şi o cotă de piaţă de 15. 9%, la nivelul targetului comercial 15-54 urban, dublu faţă de principalul competitor, Pro Tv, care în acelaşi interval s-a clasat abia pe locul al patrulea, cu doar 1.5% audienţă medie şi 7.3 procente share.

Raportul aroape dublu a fost înregistrat şi sâmbătă seara, atunci când Antena 1 a obţinut cu X Factor un rating mediu de 7.7 procente şi 23.7 % share pe targetul 15-54 urban, în vreme ce Pro Tv a reuşit să atingă o medie de 4.3 procente rating şi 13.5% cotă de piaţă, deşi a difuzat filmul Băieţi Răi II. Diferenţele considerabile de audienţă s-au păstrat şi la nivelul taregtului all urban, atât sâmbătă seara, cât şi duminică, în timpul reluării.

Din show-ul din această săptămână nu au lipsit emoțiile, tensiunea, dar nici momentele amuzante. Telespectatorii au avut ocazia să vadă în ediţia X Factor de sâmbătă seara unele dintre cele mai bune voci de până acum. Alin Văduva a lăsat juriul fără replică și a ridicat sala în picioare când a interpretat melodiile „I need a dollar” și “Feeling Good”, Georgeta Băloiu l-a impresionat pe Mihai Morar până la lacrimi cântănd “De-ar fi să vii”, în vreme ce o altă concurentă de aproape 40 de ani a uimit juriul şi publicul cu prestaţia ei, dar mai ales cu melodia pe care a decis să o interpreteze. Constănţeanca a venit pe scena X Factor cu melodia “In and Out of Love”, a lui Armin van Buren şi a reuşit să smulgă ropote de aplauze, dar şi voturile pozitive ale juriului.

Telespectatorilor care au urmărit X Factor în faţa televizorului, li se adaugă şi cei care au urmărit online show-ul. 9609 de români au urmărit live pe www.a1.ro, sâmbătă seara show-ul X Factor, iar pagina de Facebook, X Factor România a mai câştigat în acest weekend aproape 3000 de fani.

Fară bariere de vârsta sau stil, «X Factor» a răsturnat audienţele din întreaga lume, bucurându-se de o incredibilă popularitate în rândul telespectatorilor. Pe lăngă oportunitatea de a-şi schimba vieţile, de a deveni cei mai cunoscuţi artişti ai momentului şi de a-şi face vocea auzită, participanţii au şi o miza materială pentru care pot lupta: 200.000 de euro, cel mai mare premiu din istoria show-urilor de televiziune din Romania, oferit de Orange.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban

Bucuresti, 26.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.