Vineri, 2 septembrie, Kanal D a fost pe primul loc in topul televiziunilor din Romania cu “Teo Show”. Emisiunea de divertisment prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a clasat Kanal D pe primul loc la nivelul intregii tari si pe locul doi, pe segmentele de public All Urban si Comercial.
Vineri, 2 septembrie, in intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a inregistrat 3,3% rating si 16,7% cota de piata, pe tagetul National, 2,8% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,5% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul 18-49 Urban.
“Teo Show” castiga editie de editie tot mai multi fani, vineri adunand in fata micilor ecrane o medie de 588.000 de romani. In minutul de maxima audienta, atins la debutul emisiunii, in fata micilor ecrane se aflau 915.000 de telespectatori.
Nu ratati, de luni pana vineri, de la ora 15:45, emisiunea “Teo Show”, prezentata de Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D!
Target National
Time Bands
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
15:45-17:00 |
Kanal D |
3,3 |
16,7 |
||
|
Antena 1 |
2,9 |
15,0 |
||
|
Pro TV |
1,9 |
9,5 |
||
|
Romania TV |
1,0 |
4,9 |
||
|
Antena 3 |
0,9 |
4,5 |
Source: Kantar Media Romania
Target: National Target
Date: 02.09.2016
Interval:15:45 -17:00
Target All Urban
Time Bands
Channels |
Rtg% |
Shr% |
||||
15:45-17:00 |
Antena 1 |
3,0 |
15,0 |
|||
|
Kanal D |
2,8 |
14,0 |
|||
|
Pro TV |
1,2 |
6,2 |
|||
|
Antena 3 |
1,2 |
5,9 |
|||
|
Romania TV |
1,2 |
5,8 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 02.09.2016
Interval: 15:45-17:00
Target Comercial
Time Bands
Channels |
Rtg% |
Shr% |
||||
15:45-17:00 |
Antena 1 |
2,1 |
16,1 |
|||
|
Kanal D |
1,5 |
11,6 |
|||
|
Pro TV |
1,2 |
8,7 |
|||
|
Happy Channel |
0,7 |
5,6 |
|||
|
Acasa |
0,5 |
3,9 |
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 02.09.2016
Interval: 15:45-17:00
„Stirile Kanal D”, locul doi in PrimeTime
Vineri, 2 septembrie, in Prime Time, Stirile Kanal D de la ora 19:00 au clasat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Stirile prezentate de Simona Patruleasa vineri seara au surclasat celelalte jurnale de stiri ale posturilor concurente, pozitionand Kanal D pe locul doi, pe segmentul de public Comercial.
In intervalul 19:00 – 20:00, Kanal D a inregistrat 1,8% rating si 10,2% cota de piata, pe targetul 18-49 Urban. O medie de 361.000 de romani au urmarit vineri principal grupaj informativ de Stiri de la Kanal D. In minutul de maxima audienta, atins in intervalul orar mai sus mentionat, la 19:58, peste jumatate de milion (540.000) de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D.
Nu ratati, de luni pana duminica, “Stirile Kanal D”, difuzate incepand cu ora 19:00, la Kanal D!
Target Comercial
Time Bands
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
19:00-20:00 |
Pro TV |
5,3 |
30,6 |
237 |
|
Kanal D |
1,8 |
10,2 |
79 |
|
Antena 1 |
1,3 |
7,7 |
60 |
|
Acasa |
0,9 |
5,0 |
39 |
|
National TV |
0,8 |
4,6 |
36 |
|
Romania TV |
0,6 |
3,4 |
26 |
|
Happy Channel |
0,6 |
3,2 |
25 |
|
Prima TV |
0,5 |
2,9 |
22 |
|
Disney Junior |
0,4 |
2,4 |
18 |
|
Digi 24 |
0,4 |
2,1 |
16 |
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 02.09.2016
Interval: 19:00-20:00