Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Interactiunea cu brandul este mai puternica pe Facebook decat pe Twitter – dovedit!

Socialbakers a comparat rata de interactiune ale celor mai mari 10 branduri de pe Facebook in cadrul acestei retele cu cea pe Twitter in ultima luna. Cele doua retele ofera modalitati diferite de comunicare asa ca nu este surprinzator ca modul de interactiune a diferit.

Facebook inseamna o relatie exclusiva

Comunicarea pe Facebook permite o mai mare interactiune pentru ca fanii pot dialoga cu brandurile, pot gasi continut interesant in albumele lor, in linkurile oferite etc. Reteaua le ofera fanilor sentimentul de exclusivitate. Facebook este un instrument foarte bun pentru marcile care doresc sa creeze o relatie cu fanii lor.

Continutul de pe Twitter ajunge la mai multi oameni

Twitterul limiteaza mesajele la 140 de caractere, insa ofera posibilitatea de a avea mai multe actualizari si aduce mesajul catre un public mult mai mare decat paginile de Facebook. Twitter este bun pentru brandurile care au nevoie de o diseminare mare a informatiei, promovarea ideilor etc.

Branduri cu interactiune mai mare pe Facebook

Conform analizei celor de la SocialBakers, brandurile cu interactiune mai mare pe Facebook sunt Starbucks, Redbull, Converse, Playstation, iTunes si McDonald´s.

Branduri cu interactiune mai mare pe Twitter

Aceeasi analiza a aratat ca biscuitii Oreo si Skittles au avut o interactiune mai mare pe Twitter pentru ca Oreo a sarbatorit 100 de ani si si-a invitat urmaritorii sa povesteasca momente si ritualuri cu Oreo (lucru intrebat si pe Facebook, dar probabil Twitter ofera mai multa spontaneitate), iar Skittles are niste tweeturi care par ca te duc cu gandul la "cu cat mai absurd, cu atat mai bine".

Grad de interactiune identic pe cele doua retele

Da, a existat si un asemenea capitol, Coca-Cola si Pringles fiind marcile care au avut un grad de interactiune identic pe cele doua retele pe Facebook si pe Twitter.

22.03.2012
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.