Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ieri seara „Burlacita” a fost lider de audienta

Daniela Crudu a ales aseară cei trei finaliști ai reality show-ului „Burlăcița”, iar telespectatorii au vrut să vadă care sunt cei care au cele mai mari șanse să câștige competiția pentru inima ei.

În intervalul orar 23:07 – 02:00, Antena 1 a fost lider de audiență, „Burlăcița” conducând, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 3,5 puncte de rating și 16 procente din cota de piață.

ProTV, clasat pe locul al II-lea, a obținut 3,2 puncte de rating și 14,5% cotă de piață.

La nivelul publicului din mediul urban, reality show-ul s-a clasat tot pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, și a obținut, în medie, 2,6 puncte de rating și 11,5% cotă de piață. ProTV s-a clasat și de această dată pe locul al II-lea.

Duminică, telespectatorii vor afla cine va câștiga acest sezon al reality show-ului și cine este cel care a convins-o pe Daniela Crudu că are cele mai mari șanse să-i devină partener pe viață. În cursă au mai rămas doar Lucian, Pietro și Valentin.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban
Perioada 15 noiembrie 2015

Bucuresti, 16.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.