free download 78 travel guides written by experts

Gustul dulce al unei solutii de retail performante

Producătorul clujean La Casa Pane.Dolce implementează platforma SmartCash RMS în rețeaua proprie de magazine

Aducând cel mai inovator concept de magazin de producător din nord-vestul României, reteaua La Casa Pane.Dolce a implementat o soluție complexă de retail pentru retea în cele 12 magazine deschise până în prezent, soluție ce include echipamente specializate și programe informatice din suita Smart Cash Retail Management System, furnizate și dezvoltate de compania Magister Software. Proiectul de instalare software/hardware în unitățile comerciale și în head office a demarat la începutul anului 2014 și este în plină derulare, la implementare participând și partenerii certificați regionali ai dezvoltatorului Magister Software.

Conceptul de business al magazinelor La Casa Pane.Dolce este de a oferi consumatorilor, în același loc, produse de patiserie, brutărie, cofetărie și gastronomie autentice, inspirate din rețete tradiționale italienești. Magazinele La Casa funcționează în regim de autoservire: clienții pot lua o gustare rapidă chiar în incinta magazinului sau pot cumpăra produse la pachet.

Din punct de vedere tehnic, unitățile La Casa Pane.Dolce sunt operate de o centrală situată în Cluj-Napoca și funcționează ca o rețea închisă, recepțiile de marfă realizându-se doar de la depozitul producătorului – proprietar al lanțului de retail.

Soluția implementată în fiecare unitate a rețelei este de tip monopost, pe o singură stație funcționând atât componentele de front office, cât și cele de back office, ceea ce înseamnă că de pe același sistem se pot efectua vânzări, precum și toate operatiile specifice de întreținere a magazinului: aprovizionare, gestiune, raportare, mișcări de stoc etc. Zona front-office este dotată cu sisteme POS cu display touchscreen Posiflex, imprimante fiscale rapide Datecs și cântare digitale Dibal G310, conectate la POS pentru preluarea automată a greutății.

Configurația software include programele SmartCash destinate vânzării și gestiunii stocului în magazine. În head office a fost implementată platforma inovatoare de BI, bazată pe tehnologia QlikView, SmartCash Oxygen, și alte componente software destinate managementului la nivel de rețea.

Rețeaua La Casa Pane.Dolce va continua să se extindă și în lunile următoare, fiind programate noi deschideri de magazine în orașele din nord-vestul României.

Bucuresti, 21.05.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *