Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Philips anunta plecarea Oanei Tanasescu din departamentul de marketing

Philips

Philips anunță decizia Oanei Tănăsescu, Lead Marketing Manager Philips Consumer Lifestyle South Eastern Europe and Regional Marketing Manager Domestic Appliances Philips Central Eastern Europe, de a părăsi compania la sfârşitul lunii mai.

Oana Tănăsescu și-a început activitatea în Philips în anul 1998 și a ocupat poziții cheie în departamentul de marketing, atât la nivel local, cât și regional.

Primii 12 ani au fost dedicaţi activităţilor Philips România, 7 ani ca Marketing Manager Domestic Appliances, următorii 5 ani în poziţia de Country Marketing Manager & Corporate Communication Manager.

Începând cu anul 2010, Oana Tănăsescu şi-a păstrat titulatura în România, dar a început să aibă un rol cheie în regiune, coordonând activităţile de marketing în zona de sud a ţărilor balcanice (România, Bulgaria, Albania şi Macedonia), pe zona de Consumer Lifestyle (produse electrocasnie, de îngrijire personală şi electronice). Din 2013, a coordonat sectorul de produse electrocasnice, de îngrijire personală și electronice şi în ţările de sud-est ale Europei, precum şi sectorul de electrocasnice Philips în Europa Centrala şi de Est (România, Bulgaria, Albania, Macedonia, Slovenia, Croatia, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia, Moldova, Polonia, Cehia, Ungaria, Slovacia, Estonia, Letonia, Lituatnia).

Printr-o activitate riguroasă şi susținută de-a lungul celor 16 ani petrecuți în companie, Oana Tănăsescu a reușit în mod constant să mențină în atenția publicului imaginea excelentă a brandului şi a produselor Philips. La nivel de business, a adus creșteri substanțiale ale cotelor de piață în categoriile de produse din sectorul Consumer Lifestyle, dar și poziții de leader pentru anumite categorii.

„Încă din 1998, toată istoria Philips, imaginea brandului şi modul în care acesta a fost perceput de către consumatori se leagă de activităţile departamentului de marketing condus de Oana Tănăsescu. Au fost ani dificili, cu foarte multe schimbări pe piaţă şi transformări radicale ale percepţiei consumatorului, însă eforturile majore, profesionalismul şi munca impecabilă depusă de Oana şi echipa ei, au transmis întotdeauna calitatea produselor, au reuşit să păstreze vii valorile Philips şi să câştige încrederea consumatorilor. Îi mulţumim Oanei pentru toată activitatea ei în cadrul companiei, pentru profesionalismul, corectitudinea şi dedicarea de care a dat dovadă în abordarea proiectelor”, a spus Robin Van Rozen, Country Manager Philips Romania SRL, Commercial Leader South East Europe Philips Consumer Lifestyle.

Oana Tănăsescu va mai rămâne în companie până la data de 31 mai 2014 pentru a susţine compania în acest proces de tranziţie, urmând să se dedice ulterior unor noi proiecte profesionale. Schimbările viitoare din departamentul de marketing al Philips vor fi comunicate in mod oficial de către companie.

Bucuresti, 21.05.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.