Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

GEFCO isi prelungeste parteneriatul cu Dacia

GEFCO, partener Dacia din anul 2008, a creat o soluţie logistică multimodală pentru constructorul auto, prin care combină transportul feroviar cu transportul rutier. GEFCO expediază vehicule finite de la fabrica din Piteşti către piaţa românească şi cea italiană. Începând cu acest an, vehiculele sunt distribuite în Italia de către Gruppo Mercurio, companie de la care GEFCO a preluat 70% din acţiuni.

GEFCO, prima companie care a implementat în 2008 o soluţie de transport feroviar pentru departamentul de logistică Dacia din România, gestionează transporturile în amonte, inclusiv colectarea pieselor din mai multe ţări europene, cum ar fi Germania şi Belgia şi livrarea la Centrul CKD din Piteşti, România, pentru a aproviziona uzina de asamblare Dacia. De la Piteşti, GEFCO operează transporturile rutiere şi feroviare de vehicule finite către parcul industrial din Parma, pentru distribuţia în Italia (în medie un tren pe săptămână, în 2011). GEFCO asigură capacitatea de transport pentru Dacia, prin organizarea de transporturi maritime personalizate către diferite porturi italiene în perioadele de producţie maximă. Transportul multimodal feroviar / rutier este folosit pentru a livra autovehiculele în portul Constanţa, pentru a fi exportate în Orientul Mijlociu, zona Golfului şi Africa, cu o frecvență de 5-6 trenuri pe săptămână. GEFCO expediază, în medie, 100.000 de maşini pe an pentru Dacia. În octombrie 2011, GEFCO a transportat 9.800 de vehicule. "Sunt mândru de expertiza şi abilităţile dobândite de echipa locală. Acest know-how are o mare contribuţie in cadrul proiectului" – a declarat Christophe de Korver, Managing Director al GEFCO România.

Parteneriatul dintre GEFCO şi Mercurio, un jucător major în transportul şi distribuţia de maşini, a contribuit la reînnoirea contractului cu Dacia pentru distribuţia autovehiculelor sale în Italia, de la Centrul Automotive din Parma, unde GEFCO şi Mercurio gestionează împreună operaţiunile. Emmanuel Arnaud, Sales Director, Global Accounts Department GEFCO, explică: " Dacia şi-a reînnoit contractul cu noi datorită eforturilor combinate ale filialelor din Italia şi România, cu sprijinul departamentului de vânzări GEFCO. De asemenea, am reproiectat organizarea logistică bazându-ne pe noul nostru partener Mercurio".

În 2010, livrările de autovehicule finite Dacia, între Piteşti şi Constanţa, au însumat un volum de 64.920 de tone transportate pe calea ferată, ceea ce a însemnat cu 8.431 camioane mai puţin pe șosele, aducând astfel un beneficiu pentru mediu. "Transportul feroviar are mai multe avantaje, în special în ceea ce privește capacitatea şi impactul asupra mediului (reducerea poluării fonice şi a emisiilor de carbon) şi este, prin urmare, o soluţie optimă", a completat Christophe de Korver, Managing Director al GEFCO România.

Bucuresti, 07.03.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *