– senzatii revigorante intr-un un joc exploziv, prin aplicatia de Facebook semnata de Pixio Interactive
Garnier România a propus fanilor paginii oficiale de Facebook aplicația “Fructis Sensation Shampoos”, gândită sub forma unui joc interactiv de “împușcat” fructe. Timp de 2 săptămâni, fanii paginii au fost provocați să țintească fructe de lime, grapefruit și fructul pasiunii pentru a umple sticle de sampon virtuale și a se înscrie la concurs. Concurenții care au umplut cel puțin o sticlă dintre cele trei variante de șampon Garnier Fructis Sensation, s-au putut înscrie la concurs pentru a testa produsul și a încerca experiențe senzoriale revigorante.
Fiecare fruct lansat pe ecran reprezenta sursa concentratului activ de fructe a fiecărui șampon Garnier Fructis Sensation, care conferă strălucire, lejeritate și rezistență unui păr irezistibil. Cei mai buni țintași s-au înscris în top și au putut să își provoace prietenii de pe Facebook să le depășească scorul.
“Clientul și-a dorit o aplicație care, pe de o parte să atragă noi clienți și să stimuleze testarea produselor, iar pe de alta să fidelizeze consumatorii existenți, răsplătindu-i. Credem că mecanismul a reușit să răspundă eficient ambelor nevoi, prin provocarea utilizatorului de a descoperi, prin joc, beneficiile care corespund fiecărui tip de șampon,” explică Mădălina Săvulescu, PR and Communication Manager Pixio Interactive.
“Fructis, este o marcă de șampoane adresată tinerilor, iar prin ultimele lansări, atât comunicarea cât și formularea produselor întăresc acest fapt. Am propus consumatorilor un joc interactiv, în care miza nu a fost atragerea acestora prin premii, ci implicarea lor într-o activitate care să-i deconecteze și care să transmită beneficiile și ADN-ul mărcii. Suntem multumiți să observăm că aplicația a generat buzz, iar implicarea arătată de majoritatea participanților dovește faptul că propunerea noastră a fost apreciată de targetul pe care am vrut să-l atingem” declară Alexandru Nicolăică, New Media & Market Intelligence Manager L’Oreal România.
Scopul aplicației a fost de a prezenta, prin joc, ingredientele active din noile șampoane Fruity Passion, Grapefruit Tonic și Citrus Mint Fresh și de a stimula testarea produselor, promovând puterea fructelor. Aplicația a strâns peste 7000 de utilizatori în cele două săptămâni de activare. Campania a fost susținută și în alte canale online: Facebook Ads, bannere etc.