Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Garnier Fructis Sensation Shampoos

– senzatii revigorante intr-un un joc exploziv, prin aplicatia de Facebook semnata de Pixio Interactive

Garnier România a propus fanilor paginii oficiale de Facebook aplicația “Fructis Sensation Shampoos”, gândită sub forma unui joc interactiv de “împușcat” fructe. Timp de 2 săptămâni, fanii paginii au fost provocați să țintească fructe de lime, grapefruit și fructul pasiunii pentru a umple sticle de sampon virtuale și a se înscrie la concurs. Concurenții care au umplut cel puțin o sticlă dintre cele trei variante de șampon Garnier Fructis Sensation, s-au putut înscrie la concurs pentru a testa produsul și a încerca experiențe senzoriale revigorante.

Fiecare fruct lansat pe ecran reprezenta sursa concentratului activ de fructe a fiecărui șampon Garnier Fructis Sensation, care conferă strălucire, lejeritate și rezistență unui păr irezistibil. Cei mai buni țintași s-au înscris în top și au putut să își provoace prietenii de pe Facebook să le depășească scorul.

“Clientul și-a dorit o aplicație care, pe de o parte să atragă noi clienți și să stimuleze testarea produselor, iar pe de alta să fidelizeze consumatorii existenți, răsplătindu-i. Credem că mecanismul a reușit să răspundă eficient ambelor nevoi, prin provocarea utilizatorului de a descoperi, prin joc, beneficiile care corespund fiecărui tip de șampon,” explică Mădălina Săvulescu, PR and Communication Manager Pixio Interactive.

“Fructis, este o marcă de șampoane adresată tinerilor, iar prin ultimele lansări, atât comunicarea cât și formularea produselor întăresc acest fapt. Am propus consumatorilor un joc interactiv, în care miza nu a fost atragerea acestora prin premii, ci implicarea lor într-o activitate care să-i deconecteze și care să transmită beneficiile și ADN-ul mărcii. Suntem multumiți să observăm că aplicația a generat buzz, iar implicarea arătată de majoritatea participanților dovește faptul că propunerea noastră a fost apreciată de targetul pe care am vrut să-l atingem” declară Alexandru Nicolăică, New Media & Market Intelligence Manager L’Oreal România.

Scopul aplicației a fost de a prezenta, prin joc, ingredientele active din noile șampoane Fruity Passion, Grapefruit Tonic și Citrus Mint Fresh și de a stimula testarea produselor, promovând puterea fructelor. Aplicația a strâns peste 7000 de utilizatori în cele două săptămâni de activare. Campania a fost susținută și în alte canale online: Facebook Ads, bannere etc.

Bucuresti, 19.11.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.