Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Frumusețea mea. Alegerea mea – o nouă campanie de comunicare marca Dove

Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumusețe și fericire, de aceea își asumă misiunea de a inspira femeile să-și atingă potențialul maxim de frumusețe și de a le încuraja să considere frumusețea o sursă de încredere, nu de anxietate.

Dove este primul brand care a vorbit despre ”frumusețea adevărată”, frumusețea autentică, naturală, unică. Anul acesta, Dove aniversează, la nivel global, 60 de ani de frumusețe adevărată și își continuă misiunea.

Prin campania Frumusețea Mea. Alegerea Mea – o sursă de inspirație pentru femeile din întreaga lume, Dove aduce în prim plan provocările actuale pe care le întâmpină femeile în legătură cu propria lor frumusețe.


Noua campanie de comunicare, dedicată femeilor din România, le încurajează pe acestea să aibă încredere în propria frumusețe și să nu se lase influențate de ce spune lumea. Campania aduce în prim plan trei românce, fiecare cu o poveste plină de inspirație: Cristiana Oprea – pilot debutant de raliu, Adina Aniculăesei – pilot comandant de aeronavă, și Cristina Dorcioman – arbitru profesionist de fotbal. Pentru toate cele trei ambasadoare Dove frumusețea este o alegere personală și sursa lor de încredere.

”Prin campania «Frumusețea mea. Alegerea mea» ne dorim să ducem discuția despre frumusețea adevărată și mai departe. Promovăm poveștile româncelor care nu s-au lăsat influențate de vocile din jur și au ales să-și transforme frumusețea într-o sursă de încredere în sine, dar și de inspirație pentru ceilalți.

Dove continuă să încurajeze femeile să-și descopere și să se bucure de frumusețea lor, fără a se lăsa influențate de prejudecățile legate de aspectul fizic. Prin această campanie, facem un pas înainte și schimbăm perspectiva de la acceptarea propriei frumuseți, la celebrarea acesteia.” declară Ana Maria Pâslaru, director de marketing Unilever South Central Europe.

Campania are la bază rezultatele unui studiu* global recent, efectuat de Dove, care arată că, deși majoritatea femeilor și-ar dori să aibă libertatea să arate și să se exprime exact așa cum doresc, sunt influențate de limitele pe care ceilalți le impun.

„Lumea spunea că sunt prea delicată, că nu mă voi descurca. Eu spun că pasiunea mea îmi dă puterea de care am nevoie pentru a-mi urma visul. Sunt Cristiana Oprea și sunt pilot debutant de raliu.”

o    Pentru a se simți încrezătoare, 9 din 10 femei consideră că este important să faci ceea ce-ți place cu adevărat, conform studiului amintit. Este și cazul Cristianei Oprea, pilot debutant de raliu. Lumea i-a spus că a fi pilot de raliu este o activitate prea periculoasă și prea dificilă pentru o fată atât de delicată. Pasiunea, însă, i-a dat puterea de care a avut nevoie pentru a-și urma visul.

„Lumea spunea că sunt prea visătoare și cu capul în nori. Eu spun că am un vis împlinit. Sunt Adina Aniculăesei și sunt pilot comandant de aeronavă.”

o    Adina Aniculăesei este pilot comandant de aeronavă, cu peste 8.000 de ore de zbor. Ea a reușit în ciuda vocilor celor din jur care-i spuneau, când era mică, că este prea visătoare și cu capul în nori pentru această meserie. Alegerile pe care le-a făcut au ajutat-o să atingă înălțimile mult dorite. Povestea Adinei este o sursă de inspirație, în contextul în care 8 din 10 femei consideră că este important pentru ele să-și atingă obiectivele pentru a se simți încrezătoare.

„Lumea spunea că nu mă voi putea impune în fața unui stadion întreg. Eu spun că în teren sunt un arbitru. Nu o arbitră. Sunt Cristina Dorcioman și sunt arbitru profesionist de fotbal.”

o    Cristina Dorcioman s-a confruntat cu prejudecățile celor din jur când a decis să se facă arbitru. Ea le-a demonstrat tuturor că se poate impune în fața unui stadion întreg și a devenit arbitru profesionist de fotbal. În aceeași ordine de idei, 8 din 10 femei sunt de acord că, pentru a se simți frumoase, este important să se simtă ele însele și nu să încerce să copieze pe altcineva.

Campania Dove se desfășoară în perioada 20 februarie – 20 martie 2017 și include un mix de acțiuni de promovare: comunicare în mediul digital, acțiuni de relații publice și promoții în magazine.

Mai multe detalii despre campania Dove pot fi accesate pe doveclub.ro/frumusetea-mea/, pe canalul de YouTube și pe #FrumuseteaMeaAlegereaMea.

Echipele implicate în adaptarea locală a campaniei Frumusețea Mea. Alegerea Mea:
o    Din partea Unilever: Ana Maria Pâslaru (Director de Marketing), Irina Urechean (Brand Building Category Manager Skin and Hair), Luminița Gîdea (Brand Building Manager Skin and Hair), Oana Onosie (Brand Building Manager Skin and Masterbrand), Andra Sucioaia (Jr. Brand Building Manager Skin & GiftBoxes), Corina Savin (Media Manager)

o    Din partea Kubis Interactive: Laura Nedelschi (Creative Director), Alice Mihalache (Copywriter), Marius Goleanu (Art Director), Mihai Vulpie (Senior Designer), Florin Busuioc (Designer), Alina Ivan (Head of A/V), Ionuț Avădanei (DOP), Valentin Narcis Sturzu (Regizor), Sebastian Popa (Head of Development), Sergiu Badic (Developer), Ioana Zvâc (Head of Social Media), Timeea Teodorescu (Social Media Manager), Talida Cristea (Client Service Director), Mădălina Mezdrea (Senior Account Manager)

o    Din partea IMAGE PR: Andra Gherasim (Account Manager)

o    Din partea Mindshare: Clara Berindean (Group Account Director), Ramona Voicu (Account Manager), Andreea Radu (Digital Connection Director)

* ”Studiul global despre frumusețe și încredere” a fost efectuat de brandul Dove în perioada 2015-2016 pe un eșantion de 6,000 de femei cu vârsta cuprinsă între 18-64 de ani și 4,500 de fete cu vârsta cuprinsă între și 10-17 ani, din 13 țări diferite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *