Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fashion Days a înregistrat o cifră de afaceri de 119 milioane de lei în România, în primele opt luni ale anului

Robert Berza

· Creșterea a fost susținută de strategia comercială Fashion Days, lansări de noi servicii pentru clienți și investiții în IT, resurse umane și campanii de marketing
· La nivelul grupului, vânzările Fashion Days au crescut cu 60%, până la 41,5 milioane de euro

Fashion Days a înregistrat o cifră de afaceri de 119 milioane de lei, în primele opt luni ale anului, în România, cu 70% mai mare față de perioada similară a anului precedent. La nivelul grupului, în România, Bulgaria și Ungaria, vânzările Fashion Days au crescut cu 60%, până la 41,5 milioane de euro, în același interval.

Rezultatele Fashion Days în primele opt luni ale anului depășesc estimările inițiale, iar tendința de creștere accelerată se va menține. La nivelul întregului an 2017, Fashion Days estimează o creștere de aproximativ 50% a cifrei de afaceri, față de 2016.

„Fashion Days este printre puținii jucători din regiune cu resurse suficiente pentru a se dezvolta accelerat, timp de mai mulți ani consecutiv, și cu abilitatea de a determina, practic, întreaga piață să se adapteze unui ritm de creștere alert. În România și regiunea în care suntem prezenți, ne-am propus, de la începutul anului, să creștem foarte mult pe toate palierele, atât la nivelul vânzărilor, a numărului de clienți, a brandurilor din ofertă și să accelerăm investițiile pentru a sprijini creșterile estimate.

robert-berza

În cele trei țări în care suntem prezenți, de-a lungul timpului, peste 700.000 de clienți au comandat cu încredere de pe Fashion Days și, doar de la începutul anului, am vândut peste 2,18 milioane de produse”, declară Robert Berza, CEO Fashion Days.

Principalul canal de vânzare preferat de clienții Fashion Days a devenit telefonul mobil, spre care se îndreaptă și majoritatea eforturilor de comunicare ale brandului. În prezent, peste 40% din comenzi sunt plasate din aplicația pentru mobil Fashion Days.

Creșterile înregistrate de Fashion Days în intervalul analizat au fost susținute de o strategie comercială axată pe nevoile și așteptările clienților, care a presupus și introducerea a peste 90 de branduri noi în oferta Fashion Days, de investiții în campanii de marketing, sub noua platformă de brand WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE, cât și de introducerea de noi servicii și soluții care îmbunătățesc experiența pe site a clienților, precum lansarea, în premieră, a instrumentului Fit Finder, care identifică și recomandă măsura potrivită fiecărui client.

Pe parcursul anului 2017, Fashion Days a extins linia de producție pentru brandul propriu, Zee Lane, prin lansarea colecțiilor de ceasuri și costume de baie, în completarea celor de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, reprezentate prin liniile Zee Lane, Zee Lane Denim, Zee Lane Collection și Zee Lane Kids. În prezent, vânzările pentru Zee Lane reprezintă 10% din totalul vânzărilor Fashion Days în România, Bulgaria și Ungaria.

Investițiile realizate de la începutului anului au fost direcționate în IT în procese precum integrarea platformelor online Fashion Days în cadrul grupului Dante International, în dezvoltarea echipelor, inclusiv prin programe de training, cât și în campanii de promovare, ca parte a strategiei de marketing și comunicare a brandului.

În continuare, Fashion Days va investi în îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților și va oferi, până la finalul anului, noi opțiuni pentru livrarea mai flexibilă a produselor, prin showroom-urile eMAG și oficiile Poștei Române, soluții aflate deja în perioada de testare. Totodată, din această vară, Fashion Days a introdus posibilitatea deschiderii și verificării coletelor în momentul livrării.

Oameni obișnuiți, în loc de actori, în noua campanie toamnă/iarnă

La jumătatea lunii septembrie, Fashion Days a lansat noul sezon toamnă/iarnă, sub platforma de brand WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE, printr-o campanie de comunicare 360, în care personajele sunt oameni obișnuiți, care nu sunt de profesie actori sau modele.

Prin introducerea conceptului de real people, Fashion Days își propune să se apropie mai mult de clienții săi, iar campania adresează astfel tipologii diferite de oameni, pe care îi încurajează să își definească un stil vestimentar personal.

Campania toamnă/iarnă Fashion Days a introdus pe site 27 de branduri noi, precum: Cheap Monday, Folli Follie, Michael Kors Studio, Minnetonka, Norton, Palladium și Pippi.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.