Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Diferentiaza-te sau mori

Jack Trout
Editura Brandbuilders

Cunoscutul specialist Jack Trout – rege al pozitionarii cum il numesc foarte multi – vine cu o noua lucrare. Intr-o perioada in care concurenta in absolut orice domeniu este acerba, in care apar si dispar mereu produse, servicii, companii, diferentierea este cheia. Jack Trout arata in inceputul cartii cum de fapt diferentierea a fost avuta in vedere inca de la inceputurile advertisingului de oameni precum Rosser Reeves – cel cu USP-ul. Profesori foarte cunoscuti si extrem de buni de la universitati de renume sunt de aceeasi parere – diferentierea este extrem de importanta – iar exemple in acest sens sunt oferite din belsug in Diferentiaza-te sau mori.

Surprinzator poate, aceasta carte incepe cu elemente care tin de cum NU te poti diferentia. Sunt prezentate elemente pe care poate ca unii specialisti le considera diferentiatoare si se demonstreaza apoi cum acestea nu sunt elemente cheie intrucat ele pot fi oricand copiate de concurenta si acest lucru nu poate fi impiedicat. Un singur exemplu: calitatea si orientarea catre client. Astazi orice companie ofera calitate – iar oamenii, primind-o si beneficiind de ea, cer intotdeauna din ce in ce mai mult. La fel se intampla cu orientarea catre client. Toti aplica acest principiu – sau foarte multi – astfel incat nu mai consituie un element diferentiator.

Si atunci?

Ei bine, in aceste conditii, altele sunt modalitatile in care organizatiile se pot diferentia.

Diferentiaza-te sau mori
prezinta pasii spre diferentiere – si “Nu este vorba despre a fi creativ, simpatic sau plin de imaginatie. Este vorba doar despre logica, care este o stiinta de regulile si testarea unei gandiri sanatoase” (p. 71).  Care sunt elementele diferentiatoare? Ce trebuie sa ai in vedere chiar daca le ai pe acestea – pentru ca doar simpla lor existenta nu implica intotdeauna si succesul pe termen nelimitat? Aflati din lucrarea lui Jack Trout – acum disponibila si in limba romana pentru specialisti, tineri care vor sa se instruiasca, oameni care vor sa fie la curent cu ce e nou in domeniu.

Indiferent de metoda aleasa, cert este faptul ca diferentierea este necesara – pentru succesul afacerii si fireste al produselor si serviciilor.  

Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.