free download 78 travel guides written by experts

Dan Negru a castigat marele premiu al telespectatorilor

Emisiunea “Câştigi în 60 de secunde” s-a situat ieri pe primul loc în clasamentul audienţelor

Miercuri, 12 octombrie, “Câştigi în 60 de secunde” s-a jucat la dublu! Invitaţii celei de-a cincea ediţii a gameshowului au fost cupluri căsătorite, venite în platoul emisiunii pentru a-şi testa îndemânarea. Probele prin care au trecut şi emoţiile concursului au ţinut ieri telespectatorii cu sufletul la gură, emisiunea situându-se pe primul loc în clasamentul audienţelor la nivelul targetului all urban! Aceeaşi poziţie fruntaşă în topul audienţelor a fost obţinută şi de emisiunea “Mireasă pentru fiul meu” şi “Un show păcătos”.

Astfel, la nivelul target-ului all urban, “Câştigi în 60 de secunde” a fost leader de piaţă în slotul 20:20 – 21:50, cu un rating de 5.8 % şi o cotă de piaţă de 13 %, urmat de postul Pro TV care s-a clasat pe locul doi cu un rating de 5.1 % şi 11.5 % share. Minul de aur al emisiunii a fost înregistrat la ora 21:06 când 1 102 000 telespectatori din mediul urban urmăreau Antena 1. Seara Verighetelor, propusă de Dan Negru ieri, de la 20:20 a fost jucată şi în Statele Unite ale Americii, iar invitaţii show-ului au fost Jennifer Lopez şi Marc Anthony. La doar câteva săptămâni după prezenţa lor în show, cuplul şi-a anunţat despărţirea. Ieri seară, un cuplu celebru în România a venit în platoul emisiunii “Câştigi în 60 de secunde”. Este vorba despre Monica Davidescu şi Aurelian Temişan care au riscat, iar proba "Coloana infinitului" în care cei doi trebuiau să construiască un turn din 10 piuliţe i-a scos în afara concursului.

Şi emisiunea “Mireasă pentru fiul meu” a învins concurenţa ieri, 12 octombrie, înregistrând în intervalul orar 10:47 – 11:06, la nivelul targetului 15-54 urban, un rating de 0.8 % şi o cotă de piaţă de 9.2 procente. În acest interval orar, pe locul secund s-a situat postul Cartoon Network care a obţinut un rating de 0.7 % şi 7.8 % share.

Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13:58 – 16:00, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.2 % şi 12.4 % share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Pro TV cu 1.1 % rating şi 11.3 % cotă de piaţă. În timpul emisiunilor difuzate ieri, concurenţii au discutat despre evenimentele recente apărute în viaţa lor, cine pe cine place şi cum cred că vor evolua în continuare lucrurile în casa “Mireasă pentru fiul meu”.

Tot pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor s-a clasat ieri şi “Un show păcătos”, program difuzat de postul Antena 1 în intervalul orar 23:49 – 25:09. Cu o cotă de piaţă de 11.7 % şi 1.6 % rating, la nivelul targetului all urban, Antena 1 a surclasat cu “Un show păcătos” postul Pro TV care a obţinut o medie de 9.6 % share şi 1.3 % rating.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targeturile 15-54 urban şi all urban
Perioada 12 octombrie 2011


Bucuresti, 13.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *