expoplast Sibiu 2019

Consiliul de Supraveghere a extins contractul lui Friedrich Eichiner

Dr. Eichiner va rămâne în postul de CFO până în mai 2017.

Consiliul de Supraveghere al BMW AG a extins contractul lui Dr. Friedrich Eichiner, membru în Consiliul Director, cu încă doi ani, până în mai 2017. Actualul contract al Dr. Eichiner urma să expire în primăvara anului viitor. În vârstă de 59 de ani, Dr. Eichiner îşi va păstra locul în Consiliul Director, unde este responsabil pentru divizia de finanţe.

"Suntem încântaţi să prelungim excelentele relaţii contractuale cu Dr. Eichiner în calitate de CFO", a declarat Profesor Joachim Milberg, preşedintele Consiliului de Supraveghere al BMW AG. El a adăugat: "Dr. Eichiner va contribui la asigurarea unei continuităţi, precum şi la deciziile cruciale pentru viitoarea dezvoltare strategică a companiei."

Dr. Eichiner s-a alăturat Consiliului Director al BMW AG în luna octombrie 2007 şi a fost responsabil pentru divizia de finanţe din luna decembrie 2008.

BMW Group

Datorită celor trei mărci ale sale – BMW, MINI şi Rolls-Royce -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 29 de facilităţi de producţie şi asamblare în 14 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2013, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,963 milioane de automobile şi 115.215 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2013 a fost de 7,91 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 76,06 miliarde de euro. La 31 decembrie 2013, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 110.351 de angajaţi.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.

www.bmwgroup.com; www.bmw.ro
Facebook: //www.facebook.com/BMW.Romania
Twitter: //twitter.com/BMWRO

YouTube: //www.youtube.com/bmwgroupromania

Site-uri de presă:

www.presa.bmw.ro

www.presa.mini.ro

www.press.bmwgroup.com

www.press.bmwgroup-sport.com


München / Bucuresti, 19.09.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *