Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Categoria PR se lanseaza la Eurobest

Relatiile Publice isi fac debutul in 2010 la Eurobest, festivalul care de mai bine de 20 de ani recompenseaza comunicarea europeana de calitate. Dupa ce Eurobest 2009 s-a tinut in Amsterdam, actuala editie a festivalului va avea loc in prima saptamina a lui decembrie la Hamburg, oras situat in topul capitalelor creativitatii, conform celui mai recent Cannes Report.

Dupa deschiderea cu care a fost intampinata aparitia sectiunii PR de la Cannes, in 2009 si succesul de care s-a bucurat in 2010, activarea aceleiasi competitii in contextul Eurobest a raspuns interesului agentiilor europene de profil.

Industria romaneasca a relatiilor publice a cunoscut un debut sonor in contextul Cannes, atat la capitolul premii / nominalizari, cat si la cel al juratilor. In 2009, Eliza Rogalski, liderul uneia dintre cele mai premiate agentii romanesti a marcat o dubla premiera, devenind primul roman intr-un juriu la Cannes, dupa o absenta de 56 de ani, dar si primul specialist de la noi aflat in postura de a evalua competentele altor companii de profil, inscrise din toata lumea in cursa pentru Grand Prix.

In 2010 Gabriela Lungu, liderul The Practice, s-a aflat in aceeasi onoranta postura de evaluator la Cannes, una dintre lucrarile agentiei ei, premiata anterior la SABRE si IPRA, primind in contextul festivalului de pe Riviera si Silver Lion.

Biroul local al Cannes Lions a jucat un rol important in lansarea acestei categorii competitionale si implicit a promovarii varfurilor romanesti in elita celui mai dorit eveniment global care celebreaza cultura ideii.

«Romania va avea si la Eurobest un loc eligibil pentru postura de jurat al relatiilor publice? Consecinta demersurilor care s-au armonizat atit de spectaculos in ultimii ani duce intr-o astfel de directie. Si din fericire avem suficiente companii performante pentru care o astfel de nominalizare sa fie o minge ridicata la fileu, intr-un gest de confirmare profesionala la scara internationala», a declarat Teodora Migdalovici, initiatorul celui mai amplu proiect de lobby pentru industria locala de comunicare la nivel global.

In ultimii 5 ani, lideri ai comunitatii jucatorilor din marcomm s-au regasit in onoranta postura de a juriza la Eurobest, Dubai Lynx sau Cannes: Alina Gavrila, Corina Bernschutz, Claudiu Dobrita, Dragos Grigoriu, Gabriela Lungu, Eliza Rogalski, Laura Tampa, Jorg Riommi, Razvan Capanescu, Stefan Iordache, Zoltan Szigeti.

Biroul local al Cannes Lions a generat in urma cu 6 ani un demers dedicat seniorilor de la agentii de media, PR si creatie, in ideea promovarii lor internationale si a fondat The Alternative School for Creative Thinking, o scoala ai carei studenti performeaza anual la competitii provocatoare. Cele doua structuri reprezinta formula contemporana completa de revitalizare si provocare constructiva a industriei romanesti de marcomm, in spiritul unei actualizari care sa vibreze la dinamica globala a comunicarii.

Bucuresti, 05.08.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.