Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Câștigătorii Internetics 2016

În cadrul galei de premiere Internetics 2016, ce a avut loc pe 21 noiembrie, la Ateneul Român, au fost acordate 43 de trofee, dintre care 12 trofee de Aur, 24 de Argint și 7 în secțiunile de campanii interactive. 

Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări.

Cea de-a XVI-a ediție Internetics prezentată de UPC România,  a presupus transformarea competiției propriu-zise în Internetics Digital Week, un eveniment amplu dedicat industriilor creative digitale desfășurat în perioada 14-23 noiembrie la Palatul Știrbei. Internetics Digital Week cuprinde o expoziție și o serie de conferințe, cât și alte serii de evenimente conexe care au ca scop să aducă mai aproape de public industriile de publicitate, tehnologie, IT & gaming. 

În total, în cadrul Internetics 2016, festival ce premiază inteligența digitală, au urcat pe scena Ateneului Român  16 agenții : Cohn and Jansen JWT, Digital Star, Golin, Graffiti BBDO, Kinecto Isobar Bucharest, Kubis Interactive, Leo Burnett România/Publicis One, MRM // McCann, MullenLowe Profero, Ogilvy Group, Publicis România/Publicis One, Saatchi & Saatchi + The Geeks România/ Publicis One, The Coca-Cola Company, Thinkdigital România, V8 Interactive si WEBSTYLER & GMP Advertising

Conform punctelor acumulate din premiile și nominalizările obținute, topul celor mai premiate agenții este: 1. MRM // McCann; 2. WEBSTYLER; 3. Publicis România/Publicis One; 4. Golin; 5. Leo Burnett România/Publicis One.
 
MRM // McCann a câștigat premii pentru lucrările „CokeStream Romania” (Silver in Culture – Online Branded Content), „Fakation” și „Little Money Big Fun” pentru KFC, ambele Gold în Social Media Special Mechanics, „Wi Fi Tests” pentru KFC (Gold pentru Mobile Campaigns, Winner în secțiunea Others – INTERACTIVE CAMPAIGNS – Full Digital Campaign și Silver pe aceeași subcategorie) și „Sprite – uncool check-in” (Silver in Digital Brand Experience).
 
WEBSTYLER și-a adăugat încă șapte trofee în portofoliul de trofee Internetics, pentru campania Gândul – „Romanians Adopt Remainians” (Silver în Viral Non Video și în secțiunea Social Media – Online PR Special Projects și Winner în sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment – INTERACTIVE CAMPAIGNS – Full Digital Campaign), „Star Wars Stunt” pentru Avstore (Silver în Online PR Special Projects), „Instacans” pentru Coca-Cola (Silver în Mobile Campaigns), „The Epic Call To Arms” pentru Banca Transilvania (Winner în secțiunea Others – INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign și Silver în aceeași subcategorie).
 
Publicis România/Publicis One a câștigat cinci trofee, pentru „Bernie Speed Test” (Gold în Viral Non Video și în Online PR Special Projects), „Mr. Bear Driver” (Gold în Online Advertising Games și Silver în Mobile Apps) și „Shop like a Jedi” pentru Carrefour (Silver în Digital Brand Experience).
 
Golin s-a clasat anul acesta pe locul patru conform numărului de puncte, cu 4 trofee pentru proiectele „Electric Castle, Unofficial Partners” (Gold in Communities – Brand Built Communities) și „Vanilla Skype, the first theatre play with an audience casting” (Silver in Online PR Special Projects, Winner in sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment din INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign și Gold în cadrul aceleiași subcategorii).
 
Leo Burnett România/Publicis One a obținut 4 trofee de argint: 3 cu TADAAAM by Telekom – Silver în Online Branded Content (Culture), în Brand Built Communities și în secțiunea Social Media Pages și unul cu „ABSOLUT Creator” în Digital Brand Experience.
 
Cele mai premiate companii în cadrul galei de premiere au fost:  1. KFC ( cu 5 trofee câștigate); 2. The Coca-Cola Company (4 trofee); 3. Mediafax / Telekom Romania / Orange România cu câte 3 trofee.
 
Brandurile câștigătoare sunt: ABSOLUT, ACR & FIA, ARCUB/Bucharest2021, Avstore, Bogata City Hall, Banca Transilvania, BCR, Carrefour, Coca-Cola, Electric Castle, Gândul, Grolsch, KFC, Lenovo Yoga, Orange, Pepsi, Rowenta, Salvați Copiii, Sprite, Staropramen, Strongbow, Telekom, Vanilla Skype si WWF.
 
De asemenea, în competiție au fost acordate și trei distincții speciale: 
BEST USE OF TECHNOLOGY: Orange My Heartbeats Orange România, client –  Orange România, agentie – MullenLowe Profero
MOST CREATIVE CLIENT OF THE YEAR:  KFC
SPECIAL AWARD acordat de The Institute:  iLikeIT pentru promovarea industriilor creative digitale
 
În competiție au fost înscrise anul acesta 156 de lucrări de către 29 de participanți cu lucrări pentru 67 de branduri. Juriul a fost format din peste 30 de specialiști în marketing și digital și a fost condus de Ajay Naqvi, x Country Marketing Manager Airbnb India.

„A fost o sesiune de jurizare antrenantă. Nu-mi amintesc să fi trebuit să fac alegeri atât de grele în cadrul unei jurizării până acum. Determinarea juraților de a premia doar cele mai bune lucrări împreuna cu un nivel foarte ridicat de calitate a lucrărilor au făcut jurizarea și mai grea, dar plină de satisfacții.  La finalul acestui proces mă simt ca un student, pentru că am acumulat foarte multe: o mai buna înțelegere a brandurilor mari, cât și a celor mici, a relației dintre succes și folosirea inovativă a noilor media și a României și romanilor. De asemenea, sper că eforturile noastre vor contribui la consolidarea traiectului industriilor de marketing și publicitate din România și din regiune” a declarat Naqvi.

Pentru lista completă a câștigătorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro

Festivalul este susținut de glo iFuse, Coca-Cola, Grolsch și ABSOLUT.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *