expoplast Sibiu 2019

Beneficii in valoare de minimum 2800 EUR pentru magazinele online care se inscriu in Competitia

Magazinelor Online GPeC 2015

Magazinele online care doresc să se înscrie la a X-a ediție a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), mai au doar 3 zile până pe 10 aprilie ca să beneficieze de reducerea Early-Bird din taxa de participare. Aceasta este în valoare de 250 euro, dar toate magazinele participante câştigă servicii în valoare de minimum 2.800 de euro.

1. Marca de Ȋncredere Trusted.ro

Odată cu înscrierea în Competiția GPeC 2015, magazinele online vor fi auditate de echipa Trusted.ro pentru a se asigura ca funcționează în conformitate cu legislația în vigoare. Chiar dacă nu sunt la curent cu toate prevederile OUG 34/2014, magazinele vor primi recomandări avizate despre cum să îndeplinească solicitările legale şi, astfel, să evite eventualele amenzi.

După respectarea cerințelor legislative şi a bunelor practici în comerțul electronic, toate magazinele online primesc – gratuit pentru 12 luni – simbolul “Magazin de Ȋncredere atestat TRUSTED” şi acceptul în Competiția GPeC 2015. Astfel, magazinele economisesc, din start, 120 euro (costul serviciului, dacă nu s-ar înscrie la GPeC).

2. Evaluare de 2.500 euro

Magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2015 vor fi analizate de un juriu format din peste 20 de specialişti în e-commerce şi ținând cont de peste 120 de criterii de evaluare. Acestea vizează toate aspectele esentiale pe care trebuie să le îndeplinească un magazin pentru a avea succes: de la Funcționalitate şi Usability, până la SEO, Securitate sau criterii specifice tipului de produse comercializate.

Setul de criterii de jurizare este extrem de complex, Competiția Magazinelor Online GPeC fiind printre puținele din lume cu un sistem de evaluare atât de riguros. Prețul unui astfel de audit porneşte de la minimum 2.500 de euro pe piața de profil.

Fiecare din cele peste 120 de criterii de jurizare va fi analizat şi notat, iar pe lângă nota acordată, juriul GPeC va oferi şi scurte explicații şi recomandări unde este cazul. Indiferent dacă vor fi desemnate câştigătoare sau nu în urma Competiției, toate magazinele online înscrise la GPeC 2015 vor primi rapoartele de evaluare pentru a şti care le sunt punctele slabe şi cum să le remedieze pentru a vinde mai mult. Rapoartele de jurizare sunt confidențiale.

3. Consultanță avizată de la juriul GPeC

Unul dintre cele mai mari avantaje ale magazinelor înscrise la GPeC este că pe lângă rapoartele primite, au ocazia să discute asupra lor şi să ceara detalii suplimentare şi recomandări chiar de la jurații care le-au analizat.

“Evaluarea magazinelor online la GPeC se face în două etape, la momente diferite, tocmai pentru a observa evoluția lor in timp. După fiecare etapă, magazinele primesc rapoartele de jurizare, au timp dedicat să le studieze şi apoi se pot întâlni față în față cu jurații pentru a primi sfaturi despre cum să remedieze problemele semnalate. Cei care nu pot participa fizic la întâlnirile consultative, pot adresa întrebările lor prin e-mail sau pe Skype”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. “şi asta nu e tot! Ȋntre prima şi a doua etapă de jurizare, magazinele au timp dedicat să pună în practică recomandările juriului, GPeC fiind singura competiție în care participanții se pot perfecționa chiar în timpul concursului”, adauga Radu.

Fiecare magazin online va beneficia de aprox. 120 de minute de consultanță avizată (fie față în față, ori prin e-mail sau Skype), cele două ore fiind cotate pe piață la prețul de 180 de euro.

Avantajele nu se opresc aici

La înscriere, magazinele online pot alege unul din cele 3 pachete puse la dispoziție de organizatori. Beneficiile de mai sus sunt specifice doar pachetului Standard (cel mai mic, în valoare de 250 euro), dar cei care optează pentru pachetul Premium sau Platinum au avantaje suplimentare. De pildă, primesc bilete gratuite la consultanță avizată – cel mai important eveniment de e-commerce din România – care va avea loc pe 11-12-13 Mai 2015, la Bucureşti.

Ȋn cadrul Summit-ului, se vor intâlni cu unii dintre cei mai buni specialişti internationali in e-commerce şi marketing online, organizatorii anunțând cel puțin 8 nume grele: geniul în marketing online Neil Patel (CrazyEgg, KissMetrics & HelloBar), Chris Goward (WiderFunnel), Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert), Matthew Woodward (SEO & Affiliate Marketing Expert), Ivan Mazour (Ometria), Simo Ahava (Netbooster), Yauhen Khutarniuk (SEO PowerSuite), Matt Komorowski (PayPal).

Ȋnscrierile magazinelor online în Competiția GPeC au loc până pe 27 aprilie 2015 (inclusiv), dar doar până vineri, 10 aprilie, ora 23:59, doritorii pot obține discount-ul Early-Bird oferit de organizatori.

Detalii despre avantajele magazinelor participante la GPeC 2015 şi înscrieri, pe website-ul organizatorilor: //www.gpec.ro/avantajele-participarii/.

GPeC 2015 este un eveniment powered by FAN Courier
Sustinut de: ContentSpeed, DPD Romania, Garanti Bank, Microsoft Romania, New Black, NewsMAN, Orange Romania, Retargeting, SameDay Courier, Visa Romania, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Cu sprijinul: 2Parale, AgileMedia, Alin Dobrin Photo Graphics, EasyHost, Ecompedia, enRose, Euroweb, EventLink, Marketizator, Saveur, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor
Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Expert, IQads, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, PR wave, Romania Pozitiva, ShopMania, Smark, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, Ziare.com
Bloggeri parteneri GPeC: Anca Duma / Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro / Carmen Albisteanu / Chinezu / Corina-Maria Scheianu / Elena Ciric / Fulvia Meirosu / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Sabina Cornovac / Sorin Rusi

GPeC 2015 – De 10 ani scriem împreună Istoria Comerțului Electronic Românesc.


Bucuresti, 08.04.2015
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *