Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Adecco Field Marketing propune cele mai creative si eficiente metode de impulsionare a vanzarilor

In fiecare an inovatia in zona vanzarilor si a impulsionarii acestora prin diverse metode de marketing este rafinata in functie de noile cerinte ale consumatorului, fiind nevoita sa se adapteze continuu in functie de nevoile si doleantele acestuia.

Asadar, care sunt principalele aspecte pe care trebuie sa le avem in vedere pentru maximizarea vanzarilor?

Specialistii din marketing isi pun foarte des aceasta intrebare, cu atat mai mult in aceasta perioada, toamna, pe final de an, ultimul trimestru, un sezon propice dezvoltarii a tot felul de promotii, activari si alte asemenea mecanisme de interactiune cu clientii.

Conform experientei din piata si a cercetarilor realizate, expertii nostri in Field Marketing recomanda atentie sporita catre:
a) Consumator si puterea in crestere pe care acesta o detine, in principal prin accesul si interesul tot mai mare catre informatie, dar si prin cresterea uriasa a posibilitatilor de alegere.
In acest context, noi, spre exemplu, (Adecco Field Marketing) realizam proiecte de tip Shelf Advising in marile supermarket-uri pentru a oferi cumparatorilor toate informatiile necesare luarii unei decizii. Deja am pus in practica un astfel de mecanism alaturi de un renumit producator de electrocasnice in cadrul caruia informam la raft cu privire la tot procesul de productie, diferentele dintre produsele acestuia si ale competitiei astfel incat sa fie cumparatorul sa fie pregatit in orice moment sa isi contureze o imagine clara asupra categoriei si produsului de interes. Propunem aceasta mecanica deoarece consumatorul si-a format un nou obicei de cumparare: se informeaza intai online cu privire la cel mai bun pret, detalii tehnice, garantii si apoi vine in magazin sa faca alegerea, iar acolo trebuie sa fie cineva pregatit sa-l ajute si sa finalizeze vanzarea.
b) Se schimba, asteptarile legate de interactiunea pe anumite canale de comunicare one to one care devin tot mai variate.
In acest sens dezvoltam alaturi de unul dintre partenerii nostri din industria telecom un proiect derulat in universitati in cadrul caruia promovam serviciul prepay cu o oferta speciala, potrivita canalului in care activam. Astfel, nu ne adaptam doar targetului, ci ii oferim acestuia sansa de a avea anumite beneficii intrucat acceseaza un anumit canal.
c) Locul unde se afla consumatorul se schimba. Astfel, nu-l mai asteptam mereu sa ne deschida usa magazinului, ci ne ducem si noi spre el. Cel mai bun exemplu in acest sens ramane un distribuitor de servicii de filtrare a apei – brandul alaturi de care mergem la cumparator acasa pentru a-i observa direct obiceiul de consum si a-l ajuta sa ia o decizie in ceea ce priveste consumul de apa,, cu un efort minim din partea acestuia

Pe scurt, daca ar fi sa emitem o teorie a interactiunii ideale din acest sfarsit de an cu potentialul cumparator astfel incat sa ajutam brandurile sa-si maximizeze vanzarile, Marilena Gheorghe, Field Marketing Services Director, ne ajuta sa sumarizam cele mai importante aspecte:
1. Trebue sa fim acolo unde este cumparatorul nostru. Sa-l ajutam in luarea deciziei si sa-i oferim tot suportul nostru pe intreg parcursul procesului de achizitie a bunului sau serviciului respectiv.
2. Sa fim rapizi: sa ne asiguram ca raspundem nevoilor si cerintelor clientilor cu viteza la care ei se asteapta. Totodata, orice schimbare care apare trebuie sa o consideram de maxim interesacest lucru insemnand sa identificam acele tendinte pe care le putem transforma in oportunitati inainte sa profite de ele concurenta.
3. Sa ne facem o imagine cat mai clara a mediului propice de vanzare – sa colectam date pe care sa le folosim in procesul de loializare al cumparatorului si eficientizarea costurilor partanerilor nostri.

Bucuresti, 30.09.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.