Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Activia lansează campania „Răspunde-i cu o gustare hrănitoare!”

Activia, Raspunde-i cu o gustare hranitoare

Un stil de viață echilibrat reprezintă o adevărată provocare, mai ales în zilele foarte încărcate, atunci când nu ai timpul necesar pentru o masă hrănitoare. De cele mai multe ori, îți dorești să iei o gustare nutritivă, dar fără să fii nevoit să faci compromisuri de gust. Activia răspunde cu o soluție eficientă, în cea mai nouă campanie de brand pentru gama Cereale Integrale: „Răspunde-i cu o gustare hrănitoare!”.

Pentru zilele prea aglometare sau pur și simplu pentru momentele de pauză dintre mese, iaurturile Activia Cereale Integrale pot reprezenta o alegere inspirată, fiind mixul format din iaurt cremos, cereale și fructe.

Activia, Raspunde-i cu o gustare hranitoare

Odată cu campania de brand, Activia lansează și un nou tip de iaurt – Activia Mango Cereale – care îmbină textura cremoasă a iaurtului, suculența fructului de mango și cerealele crocante, toate într-un singur mix, gata preparat. La baza iaurtului se află fermentul Bifidus ActiRegularis, bacterii lactice vii și calciu. Acesta îmbunătățește digestia lactozei din produs, la persoanele care au dificultăți în a digera lactoza, și calciu, care contribuie la funcționarea normală a enzimelor digestive.

„Prin noua campanie ne dorim să încurajăm în continuare femeile cu un stil de viață activ să aibă grijă de starea lor de bine digestivă și să le demonstrăm cât de ușor este să fii atentă la ceea ce mănânci. Deși ele își doresc să mențină un echilibru în tot ceea ce fac, agitația de zi cu zi devine uneori o piedică în calea unei alimentații corecte. De aceea, ne-am propus să le arătăm că pot avea tot timpul la îndemână o alternativă simplă și gustoasă: un iaurt Activia Cereale Integrale, care le va cuceri cu gustul bogat și aromele delicioase de fructe.”, a spus Lavinia Barbu, Brand Manager Activia România și Bulgaria.

Campania este susținută printr-un spot TV, activări in-store, suport OOH, platforme digitale și printr-un mix de acțiuni de relații publice.

Din gama Activia Cereale Integrale fac parte și Activia cu Musli și Piersici, Activia cu Nuci și Ovăz, Activia cu Musli, Activia Multicereale, Activia Musli și Căpșuni.

Puteți afla mai multe informații despre noua campanie, dar și despre produsele Activia accesând site-ul www.activia.ro sau pagina de Facebook Activia.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.