free download 78 travel guides written by experts

AchieveGlobal: detaliile fac diferenta intre esec sau excelenta

 în domeniul vânzărilor

În zece ani de activitate pe piaţa din România, aproximativ 7.000 de angajaţi din 40 de companii au participat la training-urile PSS – Tehnici profesionale de vânzări

Prin avantajele competitive pe care le oferă, programul de training Tehnici profesionale în vânzări (PSS) oferit de AchieveGlobal a devenit lider pe piaţa de training atât la nivel mondial, cât şi în România, unde s-a evidenţiat în special prin tehnicile inovatoare pe care le oferă.

“Programele AchieveGlobal se diferenţiază prin faptul că sunt bazate pe cercetarea celor mai bune practici internaţionale în domeniu, astfel încât participanţii îşi însuşesc concepte validate în practică în toate industriile şi regiunile globului şi au oportunitatea de a le implementa la nivel naţional. Un alt punct forte al acestui pachet este caseta video ce ilustrează conceptele prezentate printr-un scenariu despre competiţia dintre trei oameni de vânzări care aplică pentru câştigarea aceluiaşi client. Prezentarea nu urmăreşte formula clasică „aşa da / aşa nu”, ci se bazează pe diferenţele de nuanţe, pe detaliile care fac distincţia dintre eşec şi excelenţă în vânzări. Pentru managerii de vânzări a fost creat programul PSS Development Pack, un kit cu instrumente utile de coaching care le oferă acestora posibilitatea de a-şi consolida abilităţile dobândite la cursul de Tehnici profesionale în vânzări (PSS)  şi de a discuta aplicarea acestora pe cazuri reale adăugate conceptelor discutate.” declară Diana Rosetka – Business Unit Manager AchieveGlobal.

Impactul acestor training-uri asupra rezultatelor în vânzări a fost confirmat de reacţia pe care au avut-o managerii de vânzări care au participat la PSS şi care au recomandat aceste training-uri întregii echipe pe care o coordonau. Instrumentele şi-au dovedit eficienţa chiar şi în afara programului, fiind utilizate de către manageri în momentul evaluării potenţialilor angajaţi.      

Până în prezent, la nivel mondial, mai mult de 3 milioane de specialişti în vânzări au beneficiat de programele PSS, în timp ce în România, de-a lungul celor 10 ani de activitate, aproximativ 7.000 de persoane din 40 de companii au beneficiat de una dintre cele trei versiuni de PSS implementate de către AchieveGlobal România. Majoritatea companiilor cu care AchieveGlobal a colaborat pe segmentul de programe pentru vânzări activează în domenii precum banking, telecomunicaţii, sectorul farmaceutic şi FMCG.  

„O parte dintre aceştia sunt clienţi tradiţionali, care practic au introdus PSS-ul în programul de inducţie al organizaţiei, toţi noii angajaţi din echipa de vânzări luând parte la acest program.”, mai declară Diana Rosetka – Business Unit Manager AchieveGlobal.

Printre companiile care au utilizat programul PSS la nivel mondial se numără Xerox, Adidas, SUA, British Petroleum, BIC Corporation, Coca-Cola Bottling Company, Mitsubishi Electronics, Reebok sau World Widelife Fund, în timp ce pe piaţa din România, printre organizaţiile care au apelat la serviciile de training de vânzări  se numără Connex, Zapp, Eurisko, OTP Bank, Raiffeisen Bank, Boiron Laboratories Euroclinic sau Roche.

Până la finalul acestui an, reprezentanţii AchieveGlobal se aşteaptă să îşi extindă colaborarea pe programe de vânzări cu minimum cinci noi companii.

Anul trecut, programele de vânzări au adus aproximativ 400.000 euro companiei, reprezentând aproximativ 30-40% din totalul cifrei de afaceri, iar reprezentanţii AchieveGlobal îşi propun ca această cotă să crească proporţional cu cifra de afaceri a companiei.

Despre Achieve Global România
AchieveGlobal este o companie-lider pe piaţa de training din ţara noastră, cu o experienţă internaţională de peste 37 ani. Prezentă în lume în 42 de ţări, AchieveGlobal activează în România din 1997 iar astăzi, AchieveGlobal România este una dintre diviziile holdingului United Business Development (UBD). În ultimii 4 ani, AchieveGlobal Romania a înregistrat anual o creştere de peste 60% a cifrei de afaceri şi de peste 12% a profitului operaţional, performanţa confirmată si de portofoliul de clienti, dintre care putem menţiona: Orange, Vodafone, Raiffeisen Bank, ABN AMRO, Piraeus Bank, GSK, Roche, Metro, Bricostore, Siemens, JTI, Eurisko, Alstom Power, etc.

Despre UBD
UBD este un holding cu acţionariat american, structurat în divizii specializate pe arii specifice de expertiză, care îşi concentrează activitatea în Europa Centrală şi de Est pe două mari direcţii: soluţii de dezvoltare profesională a capitalului uman şi soluţii de optimizare a proceselor şi sistemelor organizaţionale. (www.ubd.ro).

UBD operează în prezent cu câte 3 divizii atât în România (AchieveGlobal, KT, 4HR), cât şi în Polonia (AchieveGlobal, KT, LDI), reprezentând ca partener strategic organizaţii de prestigiu precum AchieveGlobal (www.achieveglobal.com), Kepner-Tregoe (www.kepner-tregoe.com), Workitect (www.workitect.com) şi ROI Institute (www.roiinstitute.net).

AchieveGlobal România este compania-lider pe piaţa autohtonă de training şi are ca activitate conceperea şi implementarea soluţiilor de training pentru angajaţii companiilor din Romania care doresc să-şi îmbunătăţească tehnicile de comunicare cu clienţii. (www.achieveglobal.ro).

Kepner-Tregoe asigură servicii de consultanţă şi instruire pentru organizaţii la nivel mondial, contribuind la construirea avantajelor competitive, prin utilizarea unor abordări sistematice, care au ca rol îmbunătăţirea unor aspecte importante ale business-ului companiilor. (www.kepner-tregoe.ro).

4HR este o nouă divizie United Business Development Romania, lansată în 2007, după o experienţă extensivă pe piaţă şi cercetarea care demonstreză nevoia profesioniştilor în HR de a acumula mai multe cunoştinţe de business.(www.4hr.ro)

Bucuresti, 1.08.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *