Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Acces Direct – lider de piata

De ziua ei, telespectatorii Antena 1 i-au fost aproape Simona Gherghe

Printre sutele de cadouri pe care frumoasa prezentatoare Acces Direct le-a primit ieri, Simona Gherghe a câştigat şi marele premiu al telespectatorilor. Astfel, emisiunea Acces Direct s-a impus ca lider de piaţă, atât la nivelul targetului comercial 15-54, cât şi pe segmentul targetului all urban. Aproape un milion de telespectatori din mediul urban au urmărit ieri ediţia specială de ziua Simonei.

De ziua ei, frumoasa jurnalistă a fost înconjurată de prieteni dragi, invitaţi speciali şi de sute de cadouri, printre care şi o bicicletă, pe care jurnalista a afirmat că şi-o dorea de când era mică. Însă, profesionistă desăvârşită, pentru Simona cel mai frumos cadou a fost cel oferit chiar de telespectatorii Antena 1.

Emisiunea Acces Direct s-a impus ieri ca lider de piaţă, atât la nivelul targetului comercial 15-54, cât şi pe segmentul targetului all urban. Astfel, Acces Direct s-a situat în vârful clasamentului audienţelor înregistrând ieri, 31 octombrie, un rating de 5,5 % şi 19,1% cotă de piaţă la nivelul targetului all urban.

Aproape un milion de telespectatori din mediul urban au urmărit cu mare interes subiectele tratate de cel mai tare show de după – amiază în minutul de aur. Astfel, la 18:41, emisiunea Acces Direct a înregistrat un rating de 8,1% şi o cotă de piaţă de 24,2 share, în timp ce programul principalului competitor, Pro Tv, fiind urmărit de o medie 385. 000 de telespectatori din mediul urban, înregistrând un rating de 3,3% şi o cotă de piaţă de 9,8% share.

Sursa: GfK Romania S.R.L.
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul 15-54 si all urban
Perioada 31 octombrie 2011

Bucuresti, 01.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.