Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons – asociatie de consumatori pentru cetatenii din Romania

9 ani de o9atitudine in Romania!

In luna aprilie, Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons – asociatie de consumatori – membra cu drepturi depline in Organizatia Mondiala Consumers International – Sarbatoreste 9 ani de „o9atitudine!”.

Va invitam sa vizitati pagina de Facebook: https://www.facebook.com/pages/Asociatia-Nationala-pentru-Protectia-Consumatorilor-o9atitudine/181182368601719 si totodata sa ne transmiteti un mesaj tip testimonial, in cazul in care considerati oportun, mesaj ce va fi publicat pe pagina www.o9atitudine.ro – Sectiunea Testimoniale, cat si in mijloacele de inf pe care el avem. Va asteptam sa fiti alaturi de noi, luand atitudine.

A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons – asociatie de protectia consumatorilor a fost infiintata in anul 2003 pentru a veni in intampinarea nevoilor consumatorilor din Romania. Pana in prezent a desfasurat si desfasoara o activitate neintrerupta, bucurandu-se de recunoastere nationala si internationala, fiind membra in diferite organizatii, comisii consultative ale autoritatilor, grupuri de lucru, partenera in programe nationale si internationale.

Dintre activitatile A.N.P.C.P.P.S. Romania-InfoCons, organizatie de consumatori, mentionam:
• Infiintarea de Centre de Informare si Consultanta ale Consumatorilor in toate judetele tarii si desfasurarea de activitati continue in domeniul educarii si informarii consumatorilor;
• Implicarea activa in lupta impotriva contrafacerilor;
• Membru Fondator al primei Federatii a Organizatiilor de Protectia Consumatorilor din Romania-organizatie ce reuneste principalele asociatii de consumatori;
• Acreditarea pe langa Parlamentul Romaniei – Camera Deputatilor pentru participare la lucrarile Comisiilor de specialitate;
• Infiintarea primului curs postuniversitar de master in domeniul protectiei consumatorilor in parteneriat cu Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala – Universitatea Bucuresti;
• Initierea introducerii in curricula de invatamant preunuversitar a disciplinei protectia consumatorilor;
• Desfasurarea mai multor campanii de informare-educare in domenii de prima necesitate in perioada de preaderare a Romaniei la UE, campanii desfasurate atat prin difuzarea de clipuri la majoritatea posturilor de televiziune si de radio cu acoperire nationala, cat si prin diseminarea de informatii tiparite si organizarea de evenimente la nivel national, regional sau zonal;
• A reusit sa reuneasca organizatii si institutii nationale si internationale sub egida conceptului “Protectia Consumatorilor – o9atitudine!”;
• Sprijinirea editarii de lucrari de specialitate;
• Unicul serviciu de Consultanta pe teme de protectia consumatorilor destinat agentilor economici pentru prevenirea problematicii de incalcare a legislatiei nationale si comunitare de protectia consumatorilor.

De-a lungul timpului, A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons – organizatie de protectia consumatorilor am derulat numeroase Campanii de Educare si Informare a consumatorilor din Romania:
1. Campania Nationala de educare si informare a consumatorilor privind consumul si dezvoltarea durabila “Inchide! Stinge! Recicleaza!
2. Campania Nationala de educare si informare a consumatorilor privind serviciile financiar- bancare
3. Campania Nationala de educare si informare a consumatorilor privind siguranta traficului
4. Campania Nationala de educare si informare a consumatorilor privind alimentatia sanatiasa – “Alege sanatos! Traieste sanatos!”
5. Campania Nationala de educare si informare a consumatorior in domeniul produselor bio
6. Campanie Nationala privind combaterea contrafacerii si pirateriei prin educarea si informarea consumatorilor – “Feriti-va de tepe!”
7. Campania Nationala impotriva publicitatii inselatoare;
8. Proiectul European Dolceta – solutie pentru educatori, invatatori si profesori, de implementare a problematicilor de protectia consumatorilor in invatamantul preuniversitar;
9. Implicarea activa in Campania Nationala “Tara lui Andrei”;
10. Implicarea directa in Campania Europeana “Agenda Europa”.

A.N.P.C.P.P.S. Romania – o9atitudine! publica singura revista de teste comparative, independenta din Romania – InfoCons – un mijloc de informare la indemana oricui, cat si in format on-line: www.testecomparative.ro si suntem membri in I.C.R.T. (International Consumers Research&Testing).

Avem convingerea ca, prin activitatile sale, A.N.P.C.P.P.S. Romania a contribuit si va contribui la cresterea gradului de protectie a consumatorilor din Romania si schimbarea mentalitatii cetateanului roman, din cetatean pasiv, in cetatean activ – cetatean european.

Daca vrei sa sprijini activitatea noastra, vino alaturi de noi! Devino membru al A.N.P.C.P.P.S. Romania si contribuie la cresterea gradului de educare si informare a consumatorilor romani.

Bucuresti, 10.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *