Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

2Parale lanseaza in Romania conferinta SEM Days

2Parale

– Specialiști SEOmoz, Distilled și Bitdefender vin la singura conferință dedicată marketingului prin motoarele de căutare –

2Parale aduce în premieră în România SEM Days, singura conferință dedicată specialiștilor în search engine marketing. Pe 5-6 iunie, la București, profesioniști de top din online-ul mondial și experți români în domeniu vor dezvălui ultimele tendințe și tehnici de SEO și PPC.

SEM Days 2012 este prima conferință de SEO și PPC din România concepută atât pentru oamenii de marketing cu experiență în online, cât și pentru cei aflați la început de drum în acest domeniu. Participanții vor avea acces la două zile de sesiuni interactive, studii de caz și discuții care vor dezvălui tehnici și secrete pentru o campanie de succes.

Conferința SEM Days aduce în premieră în România experți cu autoritate la nivel internațional în search engine marketing. Phillip Nottingham de la agenția britanică Distilled, Paul Rouke (PRWD), Gary R. Beal (VanguardSEO), Mike Litson (Blueclaw Media), plus specialiști renumiți în comunitatea SEO ca Ralph Tegtmeier (aka Fantomaster) și Julia Lukyanova (aka IrishWonder) vin la București cu soluții și secrete pentru evidențierea unui brand pe motoarele de căutare, creșterea traficului și conversiilor. În plus, Rand Fishkin, unul dintre fondatorii SEOmoz, va pregăti răspunde întrebărilor participanților via Skype.

Grupul speakerilor este completat de specialiști români care însumează zeci de ani de experiență în marketing online: Cristina Andrei (Bitdefender), Gabriel Curcudel (Advert Point), Claudiu Murariu (PadiCode), Răzvan Gavrilaș (cognitiveSEO), Cristian Ignat (2Parale), Ionuț Munteanu (Webdigital) și Răzvan Alexa (consultant independent).

Cele două zile de conferințe și workshop-uri vor acoperi subiecte fierbinți din SEO, AdWords, Social Media și reputation management, utile oricărui brand care își dorește să domine motoarele de căutare.

Prima zi a conferinței debutează cu discuții axate pe tacticile de succes pentru creșterea vizibilității unui brand atât la nivel local, cât și internațional folosind SEO, PPC, Social Media și conținutul de calitate. Participanții pot afla care sunt strategiile cheie pentru a gestiona reputația online a unei companii sau ce tactici SEM sunt mai eficiente după noile schimbări de algoritm ale motoarelor de căutare.

Ziua dedicată workshop-urilor dezvăluie soluții, instrumente și strategii care pot fi puse imediat în aplicare pentru a folosi eficient SEO, PPC și Social Media. Specialiștii SEO au ocazia de a se implica activ într-o discuție despre tehnicile white hat și black hat. Orice business care vrea să vândă mai mult nu trebuie să rateze workshop-urile de usability și bune practici pentru creșterea conversiilor.

Până pe 6 mai, primele persoane care se vor înscrie vor beneficia de un discount substanțial de 30%. Pentru înscrieri și informații suplimentare accesați pagina dedicată.

SEM Days este un eveniment susținut de Reea, Godmother, Agrafa Print Services, Casa de Traduceri și Advert Point.

Parteneri media ai evenimentului: IAB România, Zelist Monitor, Wall-street.ro, 9am, Lumea SEO PPC, Ziare.com, Business24, Oameni din Online, Bestjobs și ShopMania BIZ.

Mai multe informații despre eveniment, program și vorbitori sunt disponibile pe semdays.ro.

Bucuresti, 19.04.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.