Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

11 Ani de Zilele Biz

Săptămâna trecută s-a încheiat cea de-a 11-a ediție a evenimentului de afaceri Zilele Biz (www.zilelebiz.ro), desfășurată pe parcursul a cinci zile, la care au participat peste 1600 manageri și antreprenori din cinci domenii de business: Antreprenoriat, Inovație, Management, CSR, Media&Marketing. Evenimentul a avut loc la Howard Johnson Hotel și a fost organizat de către revista Biz în perioada 12-16 noimebrie.

“Zilele Biz este cel mai mare eveniment de afaceri din România. Nicio altă conferință de business nu se desfășoară pe o perioadă cinci zile. Mai mult, putem spune că este primul eveniment de afaceri, fiindcă a fost lansat în 2002 și de atunci s-a menținut la același nivel de performanță. Credem insă că ZileleBiz este cel mai relevant eveniment de business din România, prin calitatea conținutului, nivelul speakerilor și al audienței” declară Marta Ușurelu, redactor-șef al revistei Biz.

Deși suntem într-un context economic ostil, am descoperit la Zilele Biz nu doar motive de speranță și optimism, ci surse consistente de performanță și creativitate în afaceri. Se remarcă un puternic val de tineri care încep afaceri noi într-un mod neconvențional, compensând lipsa resurselor cu creativitatea și ingenioziatatea.

Analizând poveștile de succes ale unor afaceri cum sunt Bitdefender, Continental Hotels, Sameday Courier, Eurolines, AfredoFoods, Integra sau ale unor start-up-uri reiese faptul că ‘antreprenorii trebuie lăsați să tragă înainte economia românească’, așa cum a subliniat Aneta Bogdan în deschiderea primei zile a evenimentului. Studiul Profilul Antreprenorului Român a arătat că acele trăsături care deosebesc antreprenorii de “restul românilor” – inițiativa, accentul pe calitate, munca în echipă, eficiența, implicare și responsabilitate – sunt acelea care fac diferența dintre supraviețuire și performanță.

La această ediție s-au lansat patru studii de piață realizate exclusiv pentru Zilele Biz, care au analizat: profilul antreprenorului român, sursele inovației, aspirațiile și valorile naționale și sursele creativității în funcție de tipologia reclamelor.

Zilele Biz a reunit peste 75 speakeri – antreprenori de top, mentori, modele și practicieni de elită – care au purtat audiența printr-un adevărat maraton de prezentări, keynotes, dezbateri în panel. Partenerii evenimentului au fost Class Living, Microsoft, Ursus Breweries, Banca Transilvania, ISRA Center, AirFrance KLM, Unilever Food Solutions, Sameday Courier, Pepsico, Urban Spaces, MasterCard, Anchor Group, Adrem Invest, UPC Business, Caroli Foods. Prezentările speakerilor vor fi în curând disponibile pe www.zilelebiz.ro și vor putea fi downloadate.

Bucuresti, 21.11.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.