free download 78 travel guides written by experts

Webstyler continua traditia premiilor la Internetics

Cea mai premiată agenție digitală din România și deținătoarea titlului de Agenția Deceniului a continuat aseară, seria succeselor la Internetics, festivalul local dedicat publicității online. Astfel, Webstyler și-a îmbogățit palmaresul cu încă 4 premii, obținute pentru 3 proiecte distincte pentru clienți foarte diferiți: campania Vezi dincolo de limite pentru Romtelecom (brand Dolce Sport), Mustălicious pentru Baumax și Outlander Adventure pentru Mitsubishi România.

„Suntem fericiți că am reușit, din nou, să fim o prezență constantă pe podium la Internetics, fiind practic al 11-lea an din tot atâtea participări în care câștigăm premii la acest festival. Anul acesta am fost singura agenție care a avut mai mult de 2 lucrări premiate, fapt care dovedește potențialul echipei Webstyler de a livra campanii creative și eficiente în industrii diverse”, a declarat Bogdan Nițu – General Manager al Webstyler.

„Fiecare dintre campaniile câștigătoare are ceva din spiritul de Forward Thinkers al Webstyler. În timp ce pentru Baumax, ce joacă într-o piață definită de preț, am reușit să ducem în online promoția Reduceri la mustață într-un mod engaging și cu adevărat memorabil, pentru Mitsubishi am reușit să inventăm e-mailul interactiv. Însă, campania cea mai apropiată de ADN-ul nostru este Vezi Dincolo de Limite: o campanie inovativă, care a setat niște repere sănătoase, o campanie cu rezultate spectaculoase și care a reușit să depășească granițele României, având un impact pozitiv pentru România în presa internațională.”, completează Bogdan Nițu.

Cele 4 premii obținute de Webstyler la Internetics 2012 sunt campania Vezi dincolo de limite pentru Romtelecom, brand Dolce Sport – în categoria Campanii Interactive Digitally Led, secțiunea Artă, Cultură, Media și Divertisment
și BRONZ în categoria Campanii Interactive Digitally Led, Mustălicious pentru Baumax în categoria Online Media and Tools – secțiunea Rich Media și Outlander Adventure pentru Mitsubishi România în categoria Online Media and Tools – secțiunea E-mail Marketing for Brand Campaigns.

Webstyler este cea mai premiată agenție digitală românească, cu un palmares de peste 40 premii câștigate la Internetics, fiind totodată și deținătoarea titlului de Agenția Digitală a Deceniului în România și a 5 titluri de Agenția Anului. Webstyler este, de asemenea, singura agenție digitală românească nominalizată la Cannes Lions și premiată la Golden Drum.

Cu o experiență de 12 ani în mediul digital și o echipă de 30 de specialiști, Webstyler oferă servicii complete de comunicare online pentru branduri precum: Romtelecom, ING Bank, Petrom, Regina Maria, Mitsubishi, Baumax.

Bucuresti, 02.10.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *