expoplast Sibiu 2019

Wawel Romania: 53% dintre romanii din clasa medie spre high vor cumpara

ciocolata mai scumpa, de o calitate superioara

Wawel România dă publicităţii un studiu realizat pe un grup de 100 de persoane, reprezentative la nivelul întregii ţări, din categoria Esomar AB+(venituri medii şi peste, educaţie superioară), studiul a fost realizat în perioada Ianuarie – Februarie 2009 şi are o marjă de eroare de sub 3%.

Referitor la piaţa de ciocolată, aceasta este încă dominată de cicolata cu lapte, dar cea amăruie cu conţinut ridicat de cacao câştigă teren în preferinţele consumatorilor cu până la 30 – 40% în acest an. „În acest sens, Wawel aduce în România, în premieră, ciocolata premium cu 90% conţinut de cacao.”, declară Narcis Costache, Country Manager Wawel România.

”Studiul demonstrează creşterea foarte mare a pralinelor în preferinţele consumatorilor aceştia preferând în procente foarte mari combinaţiile deosebite cu lichior de ouă, jeleu, cireşe, mentă şi castane‘’, continuă reprezentantul Wawel România.

“Se arată, de asemenea, dorinţa consumatorilor de a testa lucruri noi, cât mai naturale, 77% dintre aceştia declarându-se în favoarea produselor vegetale, cum ar fi jeleurile din fructe cu cicolată neagră sau prunele în cicolată. 76% dintre respondenţi nu vor cumpăra mai puţină ciocolată din cauza crizei.”, încheie Narcis Costache.

Wawel SA este unul dintre cei mai mari producători de ciocolată din Polonia, are sediul în Cracovia şi este specializat în producerea şi vânzarea unei game largi de produse din ciocolată. Aceasta cuprinde gama de dulciuri fără zahăr (sugar-free) şi alte produse cu compoziţii şi reţete speciale, cum ar fi cele cu cremă din lichior de ouă, cremă de castane, ciocolată cu 90 % conţinut de cacao sau prune confiate în ciocolată.

Wawel este deschisă spre extindere, atât pe plan mondial, cât şi în interiorul graniţelor noastre. În ceea ce priveşte România, scopul propus pentru anul 2009 este integrarea în marile reţele de retail şi cash & carry, precum şi în toate magazinele reprezentative din oraşele cu peste 10 000 de locuitori, la nivel naţional. Tot pentru urmatorul an, se urmăreşte obţinerea unei cote de minim 1 % din piaţa totală de ciocolată, echivalentul a 8 % – 10 % din sectorul premium. Valoric, în preţuri de retail, ţinta se traduce în vânzări de aproximativ 2.5 – 3 milioane de euro.

Bucuresti, 16.02.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *