mediaTRUST prezintă vizibilitatea brand-ului eMAG în mediul online, după anunțul oficial al reprezentaților companiei cu privire la eroarea tehnică înregistrată în perioada Black Friday.
Astfel, în perioada 24 noiembrie 2014, ora 10:00 – 25 noiembrie 2014, ora 14:00, eMAG a înregistrat 1.270 de mențiuni în mediul online dintre care 600 au fost înregistrat pe Facebook, 325 de mențiuni pe site-urile de știri, 230 de mențiuni pe Twitter și 115 de mențiuni pe bloguri.
Despre raport
Analiza a luat în calcul peste 2000 de publicații on-line, conturile publice de Facebook şi Twitter ale utilizatorilor români și peste 30.000 de bloguri şi forumuri.
Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.
Bucuresti, 25.11.2014
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Documentarul original „Thank you, Goodnight: Povestea lui Bon Jovi” este disponibil acum pe Disney+
5 lucruri mai puțin știute despre NASA
Mark Stam a lansat piesa „Pastila Ta”
De Florii, spectacol folcloric de excepţie, la TVR 1 și TVR Folclor
Noutățile lunii mai la Disney Channel și Disney Junior
Noutățile lunii mai la National Geographic și National Geographic Wild
SkyShowtime anunță primul parteneriat în Europa Centrală și de Est cu DIGI România
Claudiu Teohari (Teo) este prezentatorul Galei Premiilor Gopo 2024