Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

VITANTIS SHOPPING CENTER, numarul de vizitatori ajunge la

16 000 în week-end şi peste 10000 în zilele săptămanii

Traficul în Centrul Comercial Vitantis a crescut cu 20% de luni până joi, în comparaţie cu anul trecut

Vitantis Shopping Center, centrul comercial aflat în proprietatea grupului Equest, cu o suprafaţă totală închiriabilă de 34. 219 m2, din care o galerie comercială de 11.392 m2, având 868 de locuri de parcare şi un grad de închiriere de 95,15%, anunţă noile date de trafic pentru primele două trimestre ale anului 2009, precum şi creşteri ale traficului, de 20%. Centrul comercial Vitantis a avut în primele două trimestre din 2009 un trafic total de aproximativ 1 800,000 de vizitatori. Media de trafic pe lună a fost de peste 300,000 de vizitatori.

Comparativ cu lunile Septembrie – Octombrie ale anului 2008, când media de trafic pe lună s-a situat în jurul valorii de 270 000 de vizitatori, cu o medie de 400,000 în luna decembrie, lunile ianuarie, februarie şi martie din 2009 au adus o creştere în numărul de vizitatori, ajungând la o medie de 320,000 de vizitatori pe lună; această cifra s-a menţinut şi în lunile mai, iunie, iulie.
În primele două trimestre ale lui 2009, 35% dintre vizitatori s-au reîntors în centru săptămânal, peste 10% zilnic, iar 25% bilunar, ceea ce demonstrează că Vitantis are o buna rată de retenţie a clienţilor. 58% dintre acesti clienţi frecventează centrul comercial încă de la deschidere, 83% petrec aproximativ 1 oră în centru la fiecare vizită, iar peste 70% dintre aceştia cheltuiesc între 150 şi 500 RON la fiecare vizită.

În ansamblu, media de trafic s-a situat la 10,000 de vizitatori pe zi în cazul primelor 2 trimestre ale lui 2009. În lunile de vară ale aceluiaşi an, aceasta a ajuns la aproximativ 10,500 – 11,000 de vizitatori pe zi. În zilele de weekend a fost înregistrat un număr de 16,000 de vizitatori pe zi.

Proprietarii si managementul Vitantis motivează acest lucru prin promoţiile ce au loc în lunile de vârf, prin reducerile mari de preţuri datorate schimbării colecţiilor, dar şi prin mix-ul interesant de magazine, poziţia bună şi existenţa unor ancore importante, precum hypermarketul Carreforur cu 6659* m2, operatorul de bricolaj Praktiker, cu o suprafaţă de 9.409* m2, reţeaua de Mobilă Bontas, cu 3.097* m2 şi Technomarket (ce comercializează electronice) cu 3.707* m2.

Interesant de menţionat este şi faptul că studenţii şi elevii sunt în vacanţă, iar centrele comerciale sunt locul lor favorit ca destinaţii pentru petrecerea timpului liber, loc de întâlnire şi socializare.

De asemenea, a contat şi faptul că centrul comercial are mix-ul de produse alcătuit din brand-uri internaţionale, din domeniul modei, al fast-food-ului, al produselor pentru case şi birouri. Vitantis aduce locuitorilor Bucureştiului mărci noi cu preţuri accesibile, cum ar fi Moa şi Body Talk (îmbrăcăminte); Geox (produse de marochinărie şi încălţăminte); Sevda, Woman Instinct (bijuterii şi accesorii); Mirano (articole de voiaj). De asemenea, tot aici găsim şi branduri internaţionale foarte cunoscute pe piaţa românească, precum: Lee Cooper, Kenvelo, Reserved, Takko (îmbrăcăminte), Intersport (articole sportive), Leonardo, Reno (încălţăminte), Meli Melo (acesorii), Bam Boo (decoraţiuni interioare).

Aici se află şi primul magazin Toyplex, mega market de jucării, jucării educative, multimedia – jocuri electronice , haine şi încălţăminte pentru copii, mobilier şi accesorii, precum şi produse pentru sport şi relaxare – (toate pentru copii).

Vitantis Shopping Center este singurul centru comercial din Bucureşti ce găzduieşte un magazin de încălţăminte MBT, cu o suprafaţă de 100 metri pătraţi, marcă ce comercializeză încălţăminte fiziologică menită să acţioneze toţi muşchii corpului uman prin intermediul tehnologiei “masai barefoot”.

Vlad Dragoescu, Investment Manager Vitantis Shopping Center, a declarat: „în perioada imediat următoare vom încerca să aducem noi retaileri şi să organizăm câteva campanii unice în România, prin care sperăm să creştem cu 20-30% traficul zilnic şi să optimizăm mixul de vizitatori. De asemenea, vom demara realizarea unui nou acces pentru a fluidiza traficul în zonă şi a veni în întâmpinarea clienţilor noştri.”

Managementul apreciază că locuitorii zonei au învăţat că pot ajunge şi pleca de la Vitantis cu transportul public gratuit, asigurat de microbuzele centrului. Acestea fac legătura cu staţiile de metrou Piaţa Unirii, Dristor şi Muncii, precum şi cu zona Piaţa Alba Iulia, cu o frecvenţă de 2 microbuze/oră. (2 microbuze/3 trasee în cursul săptămanii şi 3 microbuze/3 trasee în weekend).

Vitantis se adresează în principal celor aproximativ 200.000 de persoane ce locuiesc la o distanţă de 10-20 de minute de mers cu maşina, precum şi altor 313.000, ce locuiesc în oraş şi în suburbii (zonele rurale adiacente). Totalul populaţiei căreia i se adresează Vitantis Shopping Center este estimat la un număr de aprox 700.000 de potenţiali cumpărători.

NOTA:*Suprafete totale brute.

Bucuresti, 05.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.